Gå til innhold
Fiskersiden

STAM


ruov
 Share

Recommended Posts

Tok bilder av Drammen sentrum da, eller?

Fisker ikke stam så langt ned.. Var ved Mjøndalen :o

Lasseliten holdt det gående til 02.00 i går, og da den store fisker fra Kongsberg ikke fikk nappa opp noe innen avtalt tid, gikk han og la seg. Du fikk da tilogmed melding, Runar...

He he så det da... men det var jo ikke noe spes og rapportere om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg nok en gang vært ute i drammenselva og prøvd litt mens unga og dama lå og sov...

Ble det noe......

IKKE EN DRITT!!!!!

Men jeg gir meg ikke, snart blir det mildt nok så da tenker jeg det skal bli fart på sakene... :D

Får snart se og få ut fingen og få lagd en rapport fra forrige tur også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er gutsing! håper den sitter snart da, der blir nesten garantert først ute

:):)

Kommer til og ta en ettermiddag/kveldstur til uka også. Kanskje på tirsdag eller onsdag. Da blir det på enn annen plass som det også er muligheter til og få abbor på 1kg+++

Snart på tide at det skal løsne nå håper jeg...

Hvis det er noen andre som har tenkt seg ut i dette tidsrommet så er det bare og si ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desinfeseringsutstyr er vel påkrevd i Drammenselva? Noe og tenke på før man vender hjem?

Eller så skal loff være en slager tidlig på i Drammenselva ifølge ryktene :D

Det utstyrer er bestandig på plass, men desifiserer ikke hvis jeg ikke skal fiske andre steder.. men skal jeg det så blir det selvfølgelig gjort....

Har ikke hatt så bra hell med loff der, men ostepølse og mais har fungert veldig bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.