Gå til innhold
Fiskersiden

Noe liv i sjøørreten ?


Arne L
 Share

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lite liv i Etne den siste mnd. kan man si. Selvfølgelig blir det tatt eindel små opptil 0,8-9 kg men lite større fisk. Har sett fin fisk men de har ikkje latt seg lure. Fint sjøørret vær i dag da, mye vind og regn. Kanskje eg sko ta meg ein tur ut nå....!?? Har ikkje hørt om større fisk på lenge nå, då meine eg 1,5 kg ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fra Sola ja, og her ligger godplassene på rekke og rad :lol:

Og vi nevner i fleng :(:P

Har ikke hellet med meg når det gjeller sø på jæren... Sist jeg var på sola å fisket etter sø fikk jeg bare fjesing på flua :lol: Vet at det kan være en ok plass,men..

Har oppsumert litt hvor jeg har tatt mine sø opp gjennom de siste 12-13 årene:

De fleste er tatt på hellestø(mest sommerstid) og gandsen(april-nov). Fått litt smått i egersund+oltesvik+vigdel.

Noen som har noen fine områder å prøve seg på nå?

sorry at eg spore av tråden litt nå Arne L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi nevner i fleng :(:P

Har ikke hellet med meg når det gjeller sø på jæren... Sist jeg var på sola å fisket etter sø fikk jeg bare fjesing på flua :lol: Vet at det kan være en ok plass,men..

Har oppsumert litt hvor jeg har tatt mine sø opp gjennom de siste 12-13 årene:

De fleste er tatt på hellestø(mest sommerstid) og gandsen(april-nov). Fått litt smått i egersund+oltesvik+vigdel.

Noen som har noen fine områder å prøve seg på nå?

sorry at eg spore av tråden litt nå Arne L.

Er vel ikke avsporing dette :lol: Vigdel, Ølberg, Solastranden, Byberg, Bore, Sele, Hafrsfjord osv. Som jeg sa, de ligger på rekke og rad. "Hotspot" er jo plasser der sandstranden går over til berg, steiner og tarebelter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roar Velle

Prøvde også 737 plassen til Roar, men heller ikke her ble det napp.

Jasså Arne, du har en og annen tur dit fortsatt. mmh, har ikke vært der på noen år. Husker jeg hadde best fiske der i mai/juni.

Var i Etne hele helgen. Temmelig dårlig fiske. To kompiser mistet dog flotte fisker. Ble en på 48 cm og en på 41 cm, ellers noen enda mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...det er vel strengt tatt som vanlig der ? Og skulle man få det så er de bittesmå.

Det bor stor fisk på aksnes, jeg har også møtt noen fine dær, mannen med tips om den plassen fisker betydeligt mer en de fleste av fiskerene i vårt nærområde og jeg vet at mange har fått veldig gode tips fra den kanten.

Endret av Karl Inge S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.