Gå til innhold
Fiskersiden

Løp og kjøp


Jarl Fr.
 Share

Recommended Posts

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som vet om håven er brukende?

Hvis det er den samme hoven de solgte i fjor eller når det var, så er den lite å samle på!!!! Den kan ikke slåes lett sammen, og er diger og uhamslig.!!

Det ekkoloddet der må jo være bare bøff....?

Ekkoloddet funker det!!!!! Det har sinebegrensinger, men jeg kjøpte ett i 2005, og det funker.

kjekt å ha trallala!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjørs

Fikk rasket med meg tre nye nappvarslere, to pods, litt sene (garantert bomkjøp, men jeg får heller gi det til karleif), baitrunnersnelle og ett uhyre billig keepnet.

Nå kan bryggemeite etter vårflyndrene begynne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte 2 pods, 2 håver og et knivsett. Kjøpte også 3 nappvarslere til Lasse. :blink:

Baitrunnersnella likner på den som var med karpesettet for 2 år siden. Den blir fort boss hvis den blir brukt litt. :blink:

Fluesettet: 8'6" #5-6 4-delt til 299,- er et knallkjøp for dei som har ein liten pode som vil lære å kaste med flue. Stanga og snella er helt grei men snøret er ikke noe å skryte over. Til 299,- er dette et røverkjøp. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk rasket med meg tre nye nappvarslere, to pods, litt sene (garantert bomkjøp, men jeg får heller gi det til karleif), baitrunnersnelle og ett uhyre billig keepnet.

Nå kan bryggemeite etter vårflyndrene begynne. :)

Kan vel bare informere om att bryggemeite etter lomre, spette etc. er godt i gang allerede, men det vet vel du fint lite om :lol::lol:

Eg setter egentlig svært lite pris på att du begynner å blande Lidl-produkter sammen med skikkelige varer. Må jo begynne å studere hva eg stjeler av deg :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjørs

Kan vel bare informere om att bryggemeite etter lomre, spette etc. er godt i gang allerede, men det vet vel du fint lite om :lol::lol:

Eg setter egentlig svært lite pris på att du begynner å blande Lidl-produkter sammen med skikkelige varer. Må jo begynne å studere hva eg stjeler av deg :blink:

Derfor jeg kjøpte sene til 29.90 :):):)

600 + 1500 meter

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet 1 varsler m backsticks,1 pod og ei billig baitrunner.

Har tatt vare på kvitteringen,så er det bare å levere tilbake snella når kontoen bugner igjen.

Poden virket noe vaklete,men er grei som reserve. Lodd anbefales!

Varsleren har jeg ikke prøvd ennå,men duger sikkert. (har 2 fox varslere fra før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble to podder, tre varsler/banksticks + noe bokser og ei RUSE :lol::lol:

gleder meg til å prøve rusa, for den så ut til å kunne fange masse fisk, heldighvis kommer ikke fisken til å finne veien ut igjen heller.

:blink::):) (for de som nå hvier seg over tastaturet for å fortelle at dette ikke er ei ruse, men et keep-nett, kan jeg fortelle at dette er rein ironi....)

utrolig gøy å lese tipsheftet som fulgte med den ene boksen og. " fisk i stjerneform når du fiskerfra land" er ett av favorittsitatene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig gøy å lese tipsheftet som fulgte med den ene boksen og. " fisk i stjerneform når du fiskerfra land" er ett av favorittsitatene....

Kan være utrygt på Homersåk når du står og kaster blåskjell i stjerneform :):) Tror eg skal teste det på sjøørreten nå i dag.

Ellers så satser eg på å sikre meg ett par varslere til. Fungerer utmerket dei eg kjøpte i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.