Gå til innhold
Fiskersiden

TREFF I TRØNDELAG


Recommended Posts

I disse dager hagler det med trefftråder og det er ikke måte på til engasjement og opphausing foran en sosial sammenkomst. For oss trøndere virker dette helt urteit, vi kan godt fiske sammen med en eller kanskje to fiskekompiser, men vi prater da aldri? Vi fisker når vi er på fisketur. Tenk hvor mange potensielle storfisker som har unnsluppet fordi en eller annen skravlebøtte overdøver lyden av nappvarsleren. Ja, trøndere har et rykte på seg for å være ensomme ulver.

MEN, nå er det på tide å snu på flisa! Det skal bevises at til og med trøndere kan prioritere skravling over en kopp karsk til fordel for stangtuppstirring, en gang i blant i hvertfall.

Jeg har herved gleden av å innvitere alle interessenter til kystmeitetreff helgen 20-22 april, i Vågen på Frosta. Kart: Vågen

Her skal det være bra sjans på blant annet kveite, stor rødspette, lomre og steinbit. Alt innenfor kastehold.

Det er campingplass her, så overnatting skulle ikke by på noen problemer. Dette kan åpne for heftig sosialisering på kveldene.

Påmeldte til nå er:

- Triturus

- Chironomus

- ChristerGJ

- Vilhelm

Meld dere på!

P.S. Du trenger ikke ha bart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan me ikkje berre avtale dagstur på laurdagen eller noko? Møte opp tidleg og reise seint.

Tidevatn

Eg kan ta med pølser, for det veit eg Trond likar :) .

Målet med treffet for min del er i alle fall å få større og kulare fangst enn dei på Velstandstreffet til saman. Til dette treng me ein lokal kjentmann. Var det ikkje ein kar frå Frosta her inne? Bli med a´vel!

Tresben: Kult om du kjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sundag går fint for meg òg. Om det er nokon her inne som har lyst til å fiske med andre ting enn agn, så må dei sjølvsagt slenge seg med. Dette er ikkje eit meitetreff. Og om du har lyst til å lære meir om kystmeite, så ta med det utstyret du har. Eg reknar med alle er behjelpelege med å rekruttere ein ny meitar ;) .

EDIT: Det var visst ikkje lov å kaste med sluk. Man kanskje det går om ein tek ein sildebit på.

:D

Endret av Chironomus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndere på tur ! Ja det må jo gå gæli... :o

Og fisketur uten rikelig med karsk og det som verre er, er vanskelig å unngå.

Og er karsken med, vil nok dette treffet blekne i forhold til alle de andre treffene.

Og er ikke karsken med, ja da er dere noen feiginger :P

Så dette er dømt til å ............ :blink::o

Neida, gutter, vis derre vestlendingan kæm som er født med ordentlig fiskestang (mellom beina).

Skitt fiske !

Endret av sølvreven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me kan godt bøtte ned karsk, om du stiller som sjåfør med bussen din :) .

Ja, jeg kan godt bestille en buss. Men alkohol, not !!!

Så når jeg kjører siste avgang ned til byen på lørdager, kjører jeg alltid alene :D

Alle dritfulle og bortgjemte snørrunger, samt studenter, får ikke være med. Ikke lov å nyte alkohol på bussen :D I am the king in the bus (alone bus driver).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og DER oppdaga jeg tråden... :)

Det ser ut til at det blir søndagstur og da er jeg sef med. Har anna oppdrag på lørdag.

Jeg kan godt ta dere med til et par andre plasser jeg har fått litt. Dette forutsetter bil. Dere må jo komme dere utover med et eller annet transportmiddel... Jeg har, så det blir kanskje plass til alle?

Mvh

Johnny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og DER oppdaga jeg tråden... :D

Det ser ut til at det blir søndagstur og da er jeg sef med. Har anna oppdrag på lørdag.

Jeg kan godt ta dere med til et par andre plasser jeg har fått litt. Dette forutsetter bil. Dere må jo komme dere utover med et eller annet transportmiddel... Jeg har, så det blir kanskje plass til alle?

Mvh

Johnny

Supert! Ja, regner med at jeg og Simon kjører sammen og at Arve og Irvin sammen... Går jo ut i fra at resten også kjører, så det burde ikke by på problemer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.