Gå til innhold
Fiskersiden

10,4 kg og rett på legevakta med flere bilder fra helgen


pikewallis
 Share

Recommended Posts

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Samtlige gjeddefisker har vel blødd litt gjennom tidene, det må til :angry:

Hadde selv en blodig utsetting av en 8kg's fra glomma en gang. Da skulle jeg på død og liv ta gjellelokkgrepet ved utsetting fra båt. Glapp litt taket, nytt tak og hånda kom for langt inn. Gjedda lokker igjen og skyter fart, det som måtte skje, det skjedde. Kutte opp hele hånda og blødde som en gris :P . Er vel bare ved landing og avkroking man virkelig trenger dette grepet, ved gjenutsetting(da ulykken ofte skjer) trenger man det ikke!

Bare å holde under buken(fremre del) og et fast grep i halerota, så slipper man å tørke blod, lappe sener og det som verre er :angry:

Endret av Flemms
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dakars liten ;) God bedring da Jerkknugen ;)

Mye nytt nå. lære seg å skrive med høyre, ikke lett, dassbesøk ikke lett, ctrl-alt-delete på pcen er ikke greit. Bilkjøring nada. Spise med kniv og gaffel nada kona skjerer opp maten for meg, under lunsjen å gå klarte jeg å miste brødskiva mi opp i et glass melk. Sette på seg bukser med knapp, en utfordring. hehehehe Rare greier å hemma man blir gitt, men men. Ska til doktoren i dag for å bytte gips å for å sjekke om det sitter noe drit i såret. Mye styr,godt gjedda var over 10kg........... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.