Gå til innhold
Fiskersiden

10,4 kg og rett på legevakta med flere bilder fra helgen


pikewallis
 Share

Recommended Posts

Grattis med ny pers Erik.

Og ENDA godt det var venstre hånda som ble skadet.

Det er jo den du har til overs liksom... Høyre er jo den som gjør all jobben. Den du skriver med... den du fører (data)musa med... den du... jerker med... 8)

Venstre er liksom bare en som henger der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt blod og kvasse gjeddetenner, VISST FAN VA, FÖLSAN AV AT LEVA, HERREGUD VAD DET ÄR SKJÖNT!

Lykke til på kirugisk, får håpe det går ukomplisert. Kompis måtte gå med skinne og stikkmodifisert finger i 8 mnd for å trene opp senene igjen. Det trenger nok ikke du :D Good luck, og smack (i ekte Walmann stil), fin fisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny pers Erik.

Og ENDA godt det var venstre hånda som ble skadet.

Det er jo den du har til overs liksom... Høyre er jo den som gjør all jobben. Den du skriver med... den du fører (data)musa med... den du... jerker med... 8)

Venstre er liksom bare en som henger der.

Jeg lurer på hvilke tanker personer som ikke er helt inne i terminologien her gjør seg om oss? Høyrehånda... den du jerker med...! :):D

btw, gratulerer med flott gjedde Walmann. Det koster å væra kar! :D

Endret av piscator
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva andre tror om Wallman er meg knakende likegyldig.

"problemet" er jo at alle vi andre på sett og vis blir dratt med i "dragsuget" (!) og putta i samme bås...

og med dine kommentarer Trym bidrar du kanskje mer enn noen andre til å sette slike griller i hodet på eventuelle utenforstående som tilfeldigvis skulle finne på å surfe innom her på bruket? :D hvorvidt dette egentlig betyr noe, ja det er en helt annen sak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe.

Du tillegger tilfeldige surfere innom Fiskersiden skitten hjerne Rune.

Dessuten har mange leger uttalt at det er heeelt normalt å "jerke"

B)

har ikke de fleste skitten hjerne da? Trodde det var regelen snarere enn unntaket... at det er normalt å jerke trenger man vel ingen lege for å konstatere. Det er bare å se på disse sidene det hvor utbredt og populært det er...! At jerkinga kan gå ut over senene i hånda derimot er kanskje ny kunnskap for det fleste...! ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god bedring Erik og gratulerer med jerk-pers :D Regner med at du er i fiskeform om en uke eller to. Hold ut,gjeddene forsvinner ikke.

Elles bør man kansje investere i en slik hanske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god bedring Erik og gratulerer med jerk-pers :D Regner med at du er i fiskeform om en uke eller to. Hold ut,gjeddene forsvinner ikke.

Elles bør man kansje investere i en slik hanske.

Hehe jeg vurderte faktisk en slik i julinggave til ham, men jeg endte faktisk opp med å få lakkert betet han fikk fisken på, skjebnens ironi...

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var vel dette litt værre en det jeg hadde håpet på, en sene er revet av. Sitter her å skriver med høyre å det blir alldri kult så lenge man er kjeivhent. ingen bilkjøring, ingen fisking på minimum 3 uker.

sene i pekefingen som har gått av.

får itte plass til noen stang i min venstre hånd nå. nei dette var kjipt, men men godt den var over 10kg.

det jeg lurer på er hvordan dette kunne skje, men har jo tre uker til å finne frem til det nå :o

det skjedde i hverfall i det jeg skulle sette ut fisken igjen. den begynte å kaste noe voldsomt på seg og jeg klart rett og slett ikke å holde igjen og men en 10fots båt ble jeg på en måte bare med.

men et av årets mål er nådd og bra er da det :D:D

takkk for alle gratulasjoner gutter

:o:P

god bedring Erik og gratulerer med jerk-pers :) Regner med at du er i fiskeform om en uke eller to. Hold ut,gjeddene forsvinner ikke.

Elles bør man kansje investere i en slik hanske.

ingen gjeddfiske uten en slik hanske i fremtiden. :)

Grattis med ny pers Erik.

Og ENDA godt det var venstre hånda som ble skadet.

Det er jo den du har til overs liksom... Høyre er jo den som gjør all jobben. Den du skriver med... den du fører (data)musa med... den du... jerker med... 8)

Venstre er liksom bare en som henger der.

sant nok men hos meg så er det venstre som er min følgesvenn killen

:D:D:D

Endret av Erik Walmann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring og grattis med jerkgjedde pers :)

Blir vel rastløs snart, men 3 uker går jo fort :)

hehehe sant nok, men må si det frister å være ute å fiske nå, ser jo ut som bette er jævlig bra.............

men vi får se å kreativ jeg er, men ønsker vel å bli bra,kjipt hvis fingern skulle bli stiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe sant nok, men må si det frister å være ute å fiske nå, ser jo ut som bette er jævlig bra.............

men vi får se å kreativ jeg er, men ønsker vel å bli bra,kjipt hvis fingern skulle bli stiv.

Er vel best å holde fingeren helt i ro og være hjemme hos kona i 3 uker, så kan du fiske resten av sommeren og høsten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.