Gå til innhold
Fiskersiden

10,4 kg og rett på legevakta med flere bilder fra helgen


pikewallis
 Share

Recommended Posts

Jeg skjønner hva du mener, Walmann. Selv om jeg ikke er enig med deg i det 100% C&R på alt man får av alle fiskeslag - opplegget ditt.

Og du får det også til å høres ut som om jeg kakker de gjeddene jeg får, og det er jo feil. I fjor kakket jeg de gjeddene vi fikk på denne familieturen - og ellers har jeg sluppet ut alle gjeddene jeg har fått (bortsett fra den på isen i vinter som hadde slukt agnet). Kankje har du t.o.m. drept flere gjedder enn meg det siste året pga uheldig kroking med de store krokene du har på baitene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Me too..

(Men egentlig svært glad for å ikke kunne skilne mellom de to herrenes romper - litt glad for å ha tatt feil..for å si det sånn) :ph34r:

Forteller vel mer om hvor dere fokuserte blikket. Det tar 2 sec å skille mellom Thilesen og Whaleman for oss som fokuserte på ansiktet. Skjønner imidlertid at det for enkelte kan være komplisert å flytte fokus fra det mest interessante for dem i et bilde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forteller vel mer om hvor dere fokuserte blikket. Det tar 2 sec å skille mellom Thilesen og Whaleman for oss som fokuserte på ansiktet. Skjønner imidlertid at det for enkelte kan være komplisert å flytte fokus fra det mest interessante for dem i et bilde...

Agree!

hahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.