Gå til innhold
Fiskersiden

Facebook


t-nielsen
 Share

Recommended Posts

Fikk invitasjon fra noen på msn lista mi om å joine Facebook..

Noen som har noen synspunkter om dette, synns det virker som det er NM i å samle flest Friends d, lurer på om jeg skal gidde å bruke tid på å lage en profil der.

Noen som vet om man kan ha blogg osv?

Synspunkter noen??

Endret av t-nielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har fått 2-3 sånne "I've just added you...bla.bla." og jeg har ikke meldt meg inn i Facebook og har vel ingen planer om å gjøre det heller.

Vil ikke treffe gamle "kompiser" på den måten... de som var verdt å ta vare på har jeg mail/msn/tlf.nr til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder man, og har man tid... go ahead.

Min erfaring er at man får kontakt med flere av de man IKKE vil ha kontakt med enn de man vil...

For mange x-er og for få drømmedamer kanskje...?

Kompiser som jeg var på krukka med, har jeg som tidligere nevnt annen kontakt informasjon på.

EDIT: Facebook... blink... spray.... nettby... osv.: I spit in your general direction!

For å få NYE venner, greit nok... men for opprettholde kontakten med de som allerede er venner... hva er galt med å ta en telefon og en tur på byen lissom? Sånn i stedet for å sitte foran en skjerm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder man, og har man tid... go ahead.

Min erfaring er at man får kontakt med flere av de man IKKE vil ha kontakt med enn de man vil...

For mange x-er og for få drømmedamer kanskje...?

Kompiser som jeg var på krukka med, har jeg som tidligere nevnt annen kontakt informasjon på.

EDIT: Facebook... blink... spray.... nettby... osv.: I spit in your general direction!

For å få NYE venner, greit nok... men for opprettholde kontakten med de som allerede er venner... hva er galt med å ta en telefon og en tur på byen lissom? Sånn i stedet for å sitte foran en skjerm.

Du blir nok en god far med tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir nok en god far med tiden :)

Jeg skal i hvertfall gjøre mitt beste når den tid kommer.

(uten at det har noe med facebook osv å gjøre... dessuten har jeg lest her inne at internett er en flopp, så mine barn blir sikkert skånet for slikt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda... men det er noe i det å gjøre ting så enkelt at det blir vanskelig.

Prøvd å avtale en tur på byen med en kompisgjeng via SMS??

:)

Nei har hørt at Sverre Magnus er særdeles dårlig på å sammensette og planlegge fyllekuler, prøvde en gang men han rota det bare til og mumla et eller annet om å dra på bymeite etter chicks med Strawberry Daiquiri og Owner str. 6/0 istede hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må jo være et gull sted for fremtidige arbeidsgivere for å danne seg et bilde over hvordan en mulig fremtidig ansatts liv er.. finner mer her en google hvertfall.

Off Topic; Har du noen fine single "friends" eller Martin? Trenger ikke å svare her, vi kan ta det på facebook :):D:)

Endret av t-nielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda... er på greia jeg og. Fikk jo mail om at jeg måtte det. Og nå er jeg jammen oppe i 4 venner gitt. Noe som er omtrent like mange som jeg har på MySpace...

http://www.myspace.com/thoreh

Ha, der er jeg også medlem - og vennen din. :wub:

http://www.myspace.com/sjoefna

Endret av Froeya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.