Gå til innhold
Fiskersiden

Facebook


t-nielsen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mine mistanker er bekreftet...

De som allerede har lagt meg til på en venneliste og dermed da sendt mail til meg(til forskjellige mail adresser slik at jeg høyst sannsynelig må regge meg flere ganger) om at jeg må regge meg har jeg jo allerede på msn.

Det får være bra.

Vil heller være litt asosial og holde på med mine greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi har bedre enn det til deg, kan spørre om Tone Damli Aaberge vil ha deg som facebook venn hvis du regger deg :) Så kan jeg sikkert putte noen drops i bukselomma hennes så du kan stappe hånda di nedi der og.. "Lokke lokke"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært singel, hadde det nok vært mere aktuelt...

Men det er jeg ei, og ikke ser det ut til at jeg blir det i nær fremtid heller.

Selv om jeg hadde vært singel, er ikke Tone rette lokkemiddel, hun har jo type nå... Sandra derimot, har nettopp blitt singel.

:) Sandra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

kan jo se ut som jeg går glipp v en helt ny verden ved å ikke gå inn i facebook.

Men jammen er det itte trivligere å bruke tid på andre ting f.eks fisking. Og jammen har jeg fått meg noen "nye" venner igjennom fiskersiden.no som da har samme fritidintresse som meg. Vil kalle det et godt utgangsapunkt for et godt vennskap.

så får de som vi face boka holde med på det, så får andre bruke tid ute i det fri..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer sterkt å hive meg på bølgen. :D Er det noe å bruke tid på,eller bedre å la være?

Det er en blanding av fett, artig og skikkelig kjedelig.

Jeg lette etter "slett min profil"-knappen her igår. Den finnes ikke. Mye snakk om "privacy" rundt omkring angående FB. Slitsomt for meg med godt utviklet paranoia.

Ellers litt gøy å få venner, sette status (sod off, EØ :D ) og dikte ble-kjent-situasjoner.

Alt i alt: Ingenting å bruke tiden på hvis du har lite av den, men morsom tidtrøyte hvis du har pc-overskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki. Og så er det snakk om at du gir "noen" rett til å bruke den informasjonen du gir om deg selv på den måten de finner det for godt. For et bekymret sinn gir du da opp retten til deg selv. I ytterste konsekvens.

Ja noe i den duren.Det var sånn jeg tror jeg forstod det :D

Edit:det står noe om det her ,i punkt 3

Endret av los
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.