Baardsen Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 (edited) Baardsen arrangerer i samarbeid med Century Rods gratis kurs i Surfcasting. Instruktører er ingen ringere enn verdensmesteren Danny Moeskops og Lew Marsden fra Century Rods ! Programmet vil se slik ut: Lørdag: 09.00 – 12.00: Teori (på Radisson SAS Hotel) En fullstendig gjennomgang av utstyret som kreves til surfcasting; Stenger, sneller, snører, sjokkfortom, rigger, etc. 13.00 – 18.00: Kastetrening på mark/strand Her skal alle lære å kaste – langt !! Haspel – Multi, Nybegynner – Viderekomne, Spesialkast – Lengdekast, osv. Søndag: 10.00 – 16.00: Kastetrening i praksis (Åkrasanden) Vi lærer å få maksimalt ut av utstyret i praksis 16.00 – 18.00: Oppsummering/gjennomgang av kurset OVERNATTING: For de som trenger overnatting i forbindelse med kurset, har vi fått en meget god pris på Radisson SAS; kr.495,00 pr.person i dobbeltrom pr. døgn. Dvs. Kr. 990,00 for hele helgen, inkludert frokost lørdag og søndag. NB: Begrenset antall! Ta kontakt med Frode på Baardsen for bestilling. Vi sørger for at de som ikke har egen bil får transport denne helgen. For påmelding eller mer informasjon kontakt oss: frodeATbaardsenDOTno KURSET ER GRATIS OG VI ØNSKER ALLE HJERTELIG VELKOMMEN! Edited May 4, 2007 by Baardsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorEH Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 I'm in Glede meg nesten ikje i det heila tatt ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gone_Fishing Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 Må i konfirmasjon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorEH Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 Må i konfirmasjon pøh! (du rekker da en dag ? ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 Får vel gjøre jobben min og stille jeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArildH Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 Lett Mvh Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svendinfiskervenn Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 har eksamen.. Jeg hadde virkelig sett frem til å lære meg surf også..:S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gone_Fishing Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 pøh! (du rekker da en dag ? ) Det er verre enn det, det er jobbehelga mi, og eg må bytte meg til fri på søndagen for å gå i konfirmasjonen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Posted April 25, 2007 Report Share Posted April 25, 2007 bortreist Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fishermann Posted April 25, 2007 Report Share Posted April 25, 2007 Er nybegynner og har kunn en enkel stang og en okuma axeon 90 snelle. Er det nok til å være med? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hunter Posted April 25, 2007 Report Share Posted April 25, 2007 Er nybegynner og har kunn en enkel stang og en okuma axeon 90 snelle. Er det nok til å være med? Sleng deg med uansett hva slags utstyr du har. Det er alltid noe nyttig å få med seg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kim andre Posted April 25, 2007 Report Share Posted April 25, 2007 fy flate så bra! (håper virkelig at jeg har mulighet til å stille) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiskemannen Posted April 25, 2007 Report Share Posted April 25, 2007 Kommer på søndagen, konfirmasjonshelvete på lørdag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taxisvein Posted April 25, 2007 Report Share Posted April 25, 2007 Det høres bra ut. Madammen har jobbehelg. Noen fra Haugesund som har tips om overnatting som er litt billigere enn SAS.hotellet. 2000 for dblrom aleine er litt mye. Vil heller handle utstyr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArildH Posted April 25, 2007 Report Share Posted April 25, 2007 Er nybegynner og har kunn en enkel stang og en okuma axeon 90 snelle. Er det nok til å være med? Vær klar over at Frode/Baardsen ønsker at dette skal være noe alle kan være med på. Trivselsfaktoren skal være høy. Det betyr at hvem som helst, med hvilken som helst forkunnskaper og utstyr, kan være med. (De uten utstyr er også velkommen selvfølgelig). Dette blir kanonbra. Mvh Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorEH Posted April 25, 2007 Report Share Posted April 25, 2007 Det høres bra ut. Madammen har jobbehelg. Noen fra Haugesund som har tips om overnatting som er litt billigere enn SAS.hotellet. 2000 for dblrom aleine er litt mye. Vil heller handle utstyr. Det er vel bare meninga at du skal betale 990, for hele helga, men du kan risikere å måtte dele rom med en annen fiskeinterresert løk har vi fått en meget god pris på Radisson SAS; kr.495,00 pr.person i dobbeltrom pr. døgn. Dvs. Kr. 990,00 for hele helgen, inkludert frokost lørdag og søndag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taxisvein Posted April 25, 2007 Report Share Posted April 25, 2007 Det høres bra ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fishermann Posted April 26, 2007 Report Share Posted April 26, 2007 Da er jeg med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gismervik Posted April 26, 2007 Report Share Posted April 26, 2007 Kan hende at Frode får solgt noe den helga også, han har nok giro'ene med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArildH Posted April 26, 2007 Report Share Posted April 26, 2007 Kan hende at Frode får solgt noe den helga også, han har nok giro'ene med Uffda. prøver du å fortelle at det ikke finnes noe som heter "en gratis lunch"?. Mvh Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gismervik Posted April 26, 2007 Report Share Posted April 26, 2007 Nja, erfaring..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baardsen Posted May 4, 2007 Author Report Share Posted May 4, 2007 NB! Det er gjort enkelte endringer i programmet for helgen. Feks. er teoridelen på Radisson SAS Hotel flyttet til kl. 09.00 lørdag, og på søndagen vil vi få enda bedre tid til selve kastetreningen. Det er fremdeles ledige plasser på selve kurset, og det er også ledige rom på hotellet. De som er interessert i være med, enten en eller to dager, MÅ ta kontakt med meg, slik at jeg har kontroll på hvor mange vi blir. Har hatt endel kontakt med Century denne uken, og de absolutt klar for Haugesund og Norge! Det blir et interessant og lærerikt program, og jeg kan garantere at ingen blir skuffet over dette kurset! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taxisvein Posted May 5, 2007 Report Share Posted May 5, 2007 Kjører fra Bergen frdag kl 12.00. Har en ledig plass i bilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted May 8, 2007 Report Share Posted May 8, 2007 Få med dere dette folkens, og jeg ser langtidsvarselet lover vestlandstreff-vær..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karl Inge S Posted May 10, 2007 Report Share Posted May 10, 2007 Hiv dere på folkens, det blir knallvær og gøy i helga Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts