Gå til innhold
Fiskersiden

For dei som ikkje har TV3....


Gjest Døsen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Huff og huff. SÅ endte den moralske finalen altså 5-3. Vi gratulerer Milan med gullet og spaserturen i parken i Athen...

Eat my shorts! Synes jeg har hørt denne før....... At dere united supportere aldri kan kan se lenger en det nesa deres rekker. Hvis jeg ikke husker helt feil, så ble vel united rundspilt på Anfield sist gang KONGENE fra Anfield møtte survene fra Trafford? Til og med Fergusson innrømte at det var et ran. Har for mange ganger gått i baret når det gjelder å spå neste kamp utifra forrige kamp/andre kamper. Velger å ikke gjøre det nå heller...... Milan er gode og har nok gode sjanser til å vinne CL, men det har faktisk LFC også. Stopp Kaka og halve jobben er gjort (det er vel en liten Urugayer som klarer det!).

Jaja Helge, så er det kanskje en og annen FA-cup og 1 europa cup siden (la oss si 1990 - i tilleg til CL da), men fremdeles ingen av de som vel alle supportere av engelsk fotball setter høyest nemlig 1.plass i Premier League!

Nå er det vel faktisk sånn at LFC er det mestvinnende engelske laget gjennom tidene. Og det tar fremdeles noen år før både Arsenal og MU har like mange ligamesterskap som LFC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Man U fan skal jeg inrømme at Milan vant fortjent i går.

Ikke mye Man U hadde å stille opp med mot et godt Milan lag med spesielt to formspillere i spissen Kaka og Gattuso.

Spiller Milan like godt i går, tror jeg Liverpool skal få slite med å ta hjem pokalen.

Men føler meg fader ikke for sikker på det. Finale er finale og alt kan skje.

Men mine Man U gener håper for alt i verden at Milan får revansje i år.... :)

Endret av Hermy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel faktisk sånn at LFC er det mestvinnende engelske laget gjennom tidene. Og det tar fremdeles noen år før både Arsenal og MU har like mange ligamesterskap som LFC.

Er fullstendig klar over det.

Men hvorfor snakke om forhistorisk tid... det er jo 20 år siden sist de vant ligaen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Man U fan skal jeg inrømme at Milan vant fortjent i går.

Ikke mye Man U hadde å stille opp med mot et godt Milan lag med spesielt to formspillere i spissen Kaka og Gattuso.

Spiller Milan like godt i går, tror jeg Liverpool skal få slite med å ta hjem pokalen.

Men føler meg fader ikke for sikker på det. Finale er finale og alt kan skje.

Men mine Man U gener håper for alt i verden at Milan får revansje i år.... :hailfs:

kort sagt: I agree..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fullstendig klar over det.

Men hvorfor snakke om forhistorisk tid... det er jo 20 år siden sist de vant ligaen...

Riktignok så har ikke Liverpool sin innsats i serien vært bra nok dei siste åra, men du er litt ute på tynn is når du begynner å snakke om forhistorisk tid.. Liverpool har jo tross alt kvalifisert seg for 2 CL finaler siden sist gang Arsenal vant ligaen :hailfs:

Høyst sannsynlig blir det flere finaler på Liverpool også før Arsenal er i nærheten av den Europeiske toppen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når slettes tidligere merietter? Har det blitt lagd noe regelverk for dette, eller er det bare noe som blir brukt når det passer for hver enkelt? :hailfs:

Vaskedama hadde vel ikke fått så mye å gjort hvis hun skulle pusset sølvet som Arsenal har hanket inne de siste årene heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når slettes tidligere merietter? Har det blitt lagd noe regelverk for dette, eller er det bare noe som blir brukt når det passer for hver enkelt? :hailfs:

Vaskedama hadde vel ikke fått så mye å gjort hvis hun skulle pusset sølvet som Arsenal har hanket inne de siste årene heller?

Tja, hva med 4 seriemesteraskap siden 90 (4 flere enn Liverpool)

5 FA-cup, 1 mer enn l'pool

1 Liga-cup (den cupen lag som ICKE vinne noenting satser på), så der har L'pool selvsagt flere (3)

og desverre bare en stakkarslig Europacup, likt med L'pool. Mens L'pool selvsagt har Cl trofeet.

Det skulle bety at siden 1990., så har Arsenal 11 store pokale, 4 av de viktigste

Liverpool har 8, ingen seriemesterskap, men en CL-pokal

Neida, selvsagt slettes ikke tidligere mertitter, men hva Stanley Matthew og gutta gjorde i 1952 (eller når det var) sier INGENTING om hvor godt ett lag er i dag ??

Forøvrig så er det vel bevist gjennom 4 -fire- kamper gjennom denne sesongen hvem som er best av Liverpool og Arsenal ???

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, selvsagt slettes ikke tidligere mertitter, men hva Stanley Matthew og gutta gjorde i 1952 (eller når det var) sier INGENTING om hvor godt ett lag er i dag ??

.... og da er vel faktisk Liverpool det beste laget i England gjennom tidene! :hailfs: og kommer også til å bli det første laget i England som spiller med to stjerner på drakta :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når slettes tidligere merietter? Har det blitt lagd noe regelverk for dette, eller er det bare noe som blir brukt når det passer for hver enkelt? :hailfs:

Vaskedama hadde vel ikke fått så mye å gjort hvis hun skulle pusset sølvet som Arsenal har hanket inne de siste årene heller?

meritter slettes da aldri! :lol: men det er jo klart at jo nyere dato desto bedre! Og selv om Arsenal ikke har vunnet noe på to år nå, så har de da mange triumfer i nyere tid, dvs under Wenger;

ligamester: 2004, 2002, 1998 (totalt 13)

FAcup: 2005, 2003, 2002, 1998 (totalt 10). Med andre ord to dobbelt-triumfer under Wenger (totalt 3). Legger vi til en røys med andreplasser og tapte finaler (vi teller ikke slike), så er det klart at Arsenal har vært englands nest beste klubb i nyere tid etter ManU. En annen ting er jo at det moderne Arsenal trolig har spilt den beste (angreps)fotballen noe engelsk lag noengang har vartet opp med, og det å gå en hel sesong ubeseiret, og totalt 49 kamper, samt en hel rekke andre rekorder (ubeseiret på bortebane to sesonger, 13 ligaseire på rad, 55 ligakamper på rad med scoring, rekord i antall CL-kamper på rad uten baklengs, fire FA-cupfinaler på fem år + en semifinale osv) forteller jo også en god del om dette laget. I den samme perioden har jo Liverpool rasket til seg en og annen cup-triumf, pluss altså en CL-seier, hvor man sto opp fra de "døde" og hadde enda mer flaks enn da ManU vant i 1999, samt at Liverpool har blitt kjent som en av de mest kjedelig-spillende klubbene i engelsk fotball (ja , jeg vet det ikke deles ut stilkarakterer i fotball, men det får være grenser)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meritter slettes da aldri! :lol:

hvor man sto opp fra de "døde" og hadde enda mer flaks enn da ManU vant i 1999, samt at Liverpool har blitt kjent som en av de mest kjedelig-spillende klubbene i engelsk fotball (ja , jeg vet det ikke deles ut stilkarakterer i fotball, men det får være grenser)....

OK, så LFC er det beste laget gjennom tidene i England.

Flaks, det å vinne serien i England med ett mål scoret på overtid - er det flaks eller dyktighet? Bare spør ettersom du er så opptatt hvor mye flaks andre lag har :hailfs:

Et av de kjedeligste lagene - ok - meningene er vel som baken, de er delte!

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, ingen problemer me3d å innrømme at for 10 år+ siden, under George Graham så var de Boring og Lucky Arsenal.. men den som kommer til meg og sier at de syntes Arsenal er boring å se på under Wenger.. han bør vel få seg nye briller :)

Hvem bør bytte briller? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden KIS begynte, så drar jeg den enda lenger

Mål scoret av Liverpool og Arsenal i serien f.o.m 1999/2000 sesongen.. Liverpool først

2000 : 51-73

2001 : 71-63

2002 : 67-79

2003 : 61-85

2004 : 55-73

2005 : 52-87

2006 : 57-68

2007 : 55-62

Dette er da på 302 kamper, da har Arsenal 590 scorede mål, mot L'pools 469. Noe som vel må sies å være MYE. Dette tilsier nesten at Arsenal vinner 2-0 hver gang... mens L'pool stort sett stikker av med heldige 1-0 seiere :)

Kun ett år scoret Liverpool mer enn Arsenal, men da trøster jeg meg med at Arsenal kom foran på tabellen... noe de har gjort hvert år med unntak av ett (ifjor) Men da scoret vi mer da og :D

EDIT:

PS: dette var helt annerledes i favør L'pool før 98, da vi hadde den ubrukelige mannen Graham (selv om vi vant mye da og.. me Gud så kjedelig- vi var vel nede i 49 mål i 94/95 sesongen)

Statistikk hentet fra : http://www.soccer-stats.com/divisions/leag...divno=1&asid=06

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.