Gå til innhold
Fiskersiden

Makrellen er her!


Perca
 Share

Recommended Posts

Jeg fikk info fra en fiskekompis som har tilbragt helgen i en båt i Sandspollen. DET KOKER MED MAKRELL I SANDSPOLLEN!!! Og det har det gjort i hele helgen!

ARGH!

Ser kona detta...så er jeg utvist fra heimen til det kommer makrell.

Det er nemlig fav maten til kona.

%¤%#&¤%##%#"%!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flotte stier ned til Sandspollen.

Det er også mulig å leie hytte der for en liten sum. Jeg lurer på om det er Turistforeningen som leier den ut. Kyststien går ved/rundt Sandspollen.

Makrellen hadde kokt der mer eller mindre hele helgen, både morgen, midt på dagen og om kvelden. Men husk at makrellen er en stresset fisk! Det kan være tonnevis på en plass i flere dager for så å være totalt forsvunnet. Det er fine muligheter langs land med offentlige brygger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flotte stier ned til Sandspollen.

Det er også mulig å leie hytte der for en liten sum. Jeg lurer på om det er Turistforeningen som leier den ut. Kyststien går ved/rundt Sandspollen.

Makrellen hadde kokt der mer eller mindre hele helgen, både morgen, midt på dagen og om kvelden. Men husk at makrellen er en stresset fisk! Det kan være tonnevis på en plass i flere dager for så å være totalt forsvunnet. Det er fine muligheter langs land med offentlige brygger.

Skal man koke makrellen sååå lenge? En hel helg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.