Gå til innhold
Fiskersiden

Dorthe Skappel


Gjest
 Share

Recommended Posts

Jeg vet at det er en av dere her inne som liker Dorthe Skappel (som jeg da anser som en avviker).

Vel... forsiden av dagens VG (papirutgaven) gir for første gang et flott bilde av dama.

(sånn rent bortsett fra at før fallet bildet ikke er sånn hun egentlig ser ut)

Minnet meg om denne favoritt stripen:

abusive-relationship.png

PS. Dette var en fleip. Selvom den er på grensen til smakløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg syns Britney er pen på det bildet der jeg.

LANGT penere enn Dorthe (selv med sminke), så din status som avviker forandres ikke.

En annen ting som bare stadfester din status som avviker er at du gidder å bruke tid på å spore bilder av Britney som du syns er lite flatterende.

Slikt holdt jeg meg for god til når det gjaldt din noe spesielle smak, i stedet valgte jeg å illustrere det med en liten røver av en tegneserie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke lite flatterende bilder av Dorthe, men det er ganske lett å finne et av Britney.

Vet du bor i utkant-norge... men dere har vel fått dagens VG opp dit for noen timer siden dere også... Har du sett forsiden?

I motsettning til deg har jeg sett BÅDE Dorthe og Britney i real life, og det forandret ikke mitt syn på noen av de.

:blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit og dra alle sammen!

Jeg forholder meg til at Dorthe er verdens vakreste og at jeg har rett!

(siste fra meg i denne tråden, prøver så godt jeg kan å få senket testforum% min)

EDIT: Hvem i all verden trenger å KJØPE aviser når man har internett???

Endret av Trond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit og dra alle sammen!

Jeg forholder meg til at Dorthe er verdens vakreste og at jeg har rett!

(siste fra meg i denne tråden, prøver så godt jeg kan å få senket testforum% min)

EDIT: Hvem i all verden trenger å KJØPE aviser når man har internett???

Jeg syns Dorthe var verdens nest vakreste helt til jeg så henne usminket på en skøytetrening (tv2)

Vel,nå er jeg ikke helt sikker lenger,for å si det mildt :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit og dra alle sammen!

Jeg forholder meg til at Dorthe er verdens vakreste og at jeg har rett!

(siste fra meg i denne tråden, prøver så godt jeg kan å få senket testforum% min)

EDIT: Hvem i all verden trenger å KJØPE aviser når man har internett???

Forhold deg heller til at du er en avviker du, så forholder du deg i hvertfall til sannheten.

Dette er klippet i fra din profil (her inne):

"Interesser Hekling, brodering, kidnappe småunger som jeg forer kvelerslangen min med og fisking. "

En ting til... du må ikke KJØPE avisen... bildet er over HELE forsiden.

Dessuten er vel landets aviser klar over at dersom de skal selge papirutgaver må det være noe i de som man ikke finner på deres nettutgaver.

Jeg syns Dorthe var verdens nest vakreste helt til jeg så henne usminket på en skøytetrening (tv2)

Vel,nå er jeg ikke helt sikker lenger,for å si det mildt :blush:

Hun er enda værre i real life, men du er på rett vei nå.

Bare du kommer over 80 og 90-talls fetisjen din på Madonna også nå, så slipper den du anser for å være vakrest å bestille menn i hvite uniformer med tvangstrøye til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare du kommer over 80 og 90-talls fetisjen din på Madonna også nå, så slipper den du anser for å være vakrest å bestille menn i hvite uniformer med tvangstrøye til deg.

Sånn som det har utviklet seg i det siste,leder jeg klart 1-0 over deg,hverfall.(eller det har jeg forresten gjordt hele tiden) :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg utdype hvorfor du ikke leder 1-0 los.

Britney for fortsatt første side oppslag for sine feilsteg og en overdreven rykteflom følger.

Madonna må tilnærmet lik stjele et barn for å få tilsvarende overskrifter og hits i søkemotorer på nettet.

Det er fortsatt mange som lever i en fantasi verden der Britney er/skal være uskyldsren. Et image hun er ferdig med. Derfor får slikt som at hun tar en sigarett på en balkong oppslag i media, (vel... akkurat det stadiet har nok Britney passert nå med de siste "skandalene", men det er faktisk ikke så lenge siden at det var noe som ble trykket som et sjokk).

Ingen blir sjokkert av Madonna lenger. Hun har gjort alt. I hvertfall nå som hun da har snappet til seg en unge (som er det siste "to do" som veldedighet).

Sist gang madonna fikk skikkelig overskrift for noe på artistfronten var vel når hun klina med Britney.

:P

Mens det nesten "daglig" nå meldes om et nært forestående comeback til artistverden for Britney.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fakts !

1, Dorthe er nesten gammal nok til å være morra til Dritney.

2, Dorhet er Oslo jente fra Ekeberg og derfor oppnålig for dem som måtte gidde.

3, Dritney er bare en drøm Trym.

1 Vorthe er gammal, og MILF er en fetisj jeg holder meg unna.

2 Vorthe er oppnålig for dem som måtte gidde, men fy *****! *grøsse på ryggen*

3 Drømmer og mål er det som holder oss gående. (Ditt mål for 2007, fiskemessig, er også bare en drøm... men du prøver da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.