Gå til innhold
Fiskersiden

Dorthe Skappel


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Man kan sikkert si mye om Dorthe, men bildet av henne i kunstløp-kjole avslører i hvertfall at hun har en utrolig flott kropp. Damer i 40-årene kan ha mye å by på de! :)

Det er det ingen tvil om at det er mange damer i 40-årene som har mye å by på.

Dorthe er flott å se på, men hvem hadde vel ikke vært det etter litervis med sparkel, silikon, sminke og kilometervis med operasjonstråd........ :P

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det ingen tvil om at det er mange damer i 40-årene som har mye å by på.

Dorthe er flott å se på, men hvem hadde vel ikke vært det etter litervis med sparkel, silikon, sminke og kilometervis med operasjonstråd........ :D

Jeg vet ikke hvor mye sparkel og silikon Dorthe har brukt, jeg har bare uttalt meg om det jeg ser. Men naturligvis er det slik at verden generelt "bedras" i denne sammenhengen. Ja, det fins jo som kjent nok av eksempler der menn stasjes opp slik at de ser ut som de lekreste ryper, og der lureriet er så godt utført at det er praktisk talt umulig å avsløre det fra et bilde alene... Det er naturligvis en viss forskjell på Dorthe i sminket og usminket versjon, men det er primært i ansiktet, et uttrykk for at det har gått med en del sparkel. Men hun er da slett ikke "stygg" selv i usminket utgave, og kroppen hennes ser vel uansett flott ut, og jeg tviler faktisk litt på om Dorthe har gjort så veldig mange inngrep der. Trodde hun var treningsfantast jeg, men mulig jeg tar feil...! ;)

Og hvordan Dorthe er som person vet jeg ingenting om, men jeg hadde ikke hatt noe i mot å fått muligheten til å finne det ut, for å si det sånn! ;) Tror uansett at hvordan folk fremstår på TV eller i annen offentlighet ikke nødvendigvis forteller særlig mye om personens egenskaper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er naturligvis en viss forskjell på Dorthe i sminket og usminket versjon, men det er primært i ansiktet, et uttrykk for at det har gått med en del sparkel. Men hun er da slett ikke "stygg" selv i usminket utgave, og kroppen hennes ser vel uansett flott ut, og jeg tviler faktisk litt på om Dorthe har gjort så veldig mange inngrep der. Trodde hun var treningsfantast jeg, men mulig jeg tar feil...! :D

Jeg kjenner henne heller ikke og vet heller ikke hva hun har gjort eller ikke gjort.

Men det er vel ikke umulig at det har blitt løftet litt her og litt der og sprøytet inn litt (det har hun vel innrømt også?).

Når det gjelder usminket og sminket så tror jeg nok at du vil se forskjell ja, og er det ikke merkelig at ei dame på over 40 ikke har ei eneste rynke..... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe du gjerne vil fortelle oss Rune?

:D

he he, ingen svin på skogen i så henseende, heldigvis... uttalte meg kun generelt for å vise hvor lite pålitelig et bilde kan være som vurderingsgrunnlag. Og nettopp fordi det er lett å bedras er det naturligvis viktig å være kritisk, uansett hvem det er snakk om. Og kanskje de kritiske holdningene overfor Dorthe som kommer frem i denne tråden er berettiget? Men samtidig bør vi vel også være forsiktig å dømme folk for hardt ut fra mindre heldige bilder, slik noen gjør, eller hva?

Trodde jeg kjente deg jeg. ;)

tja, kanskje jeg har noen skjulte sider. Men jeg er uansett minst like blodhetero og homofob som Pondus! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det fins jo som kjent nok av eksempler der menn stasjes opp slik at de ser ut som de lekreste ryper, og der lureriet er så godt utført at det er praktisk talt umulig å avsløre det fra et bilde alene...

Ble det ikke fortalt en viss historie om en fylle-episode her for en stund siden, hvor den siste klare tanken vedkommende hadde var "jeg blir sikkert ikke homo av bare 1 gang" :D;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner henne heller ikke og vet heller ikke hva hun har gjort eller ikke gjort.

Men det er vel ikke umulig at det har blitt løftet litt her og litt der og sprøytet inn litt (det har hun vel innrømt også?).

Når det gjelder usminket og sminket så tror jeg nok at du vil se forskjell ja, og er det ikke merkelig at ei dame på over 40 ikke har ei eneste rynke..... ?

Joda, hun har vel helt sikkert gjort noen mindre justeringer i ansiktet ihvertfall, og kanskje hun har strammet opp brystene også for det jeg vet. Og jo, det er jo "mot normalt" at damer over 40 er rynkefrie. Men Dorthe er vel ikke helt rynkefri, det er vel bare slik hun fremstår i sminket versjon? Og så det er sagt, en rynke eller tre er vel ikke noe problem i seg selv, særlig når helheten fremstår såpass bra som Dorthe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så er helhet mer enn bare utseende (da snakker jeg ikke bare om Dorthe - kjenner henne ikke)

Det er jeg jo enig i. Burde ha presisert helheten slik den fremstår på bilder. Som sagt; det er lett å la seg lure, særlig av bilder. Og kanskje Dorthes fremferd på TV trekker ned, i den grad den reflekterer hennes personlige egenskaper? Skjønt jeg synes hun gjorde en god figur i gårsdagens Manshow. Hun fremsto som ganske så tøff og frekk i rap'en, og hun svarte jo bra for seg på alle "komplimentene" fra Lillheie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.