Gå til innhold
Fiskersiden

Dorthe Skappel


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå synes jeg alle dere som har penere kjæreste enn Dorthe skal legge ut bilde av skjønnheten slik at vi får vurdere hva vi synes :D

Da kunne jeg lagt ut bilde av alle damene jeg har vært sammen med siden Nina M. G. i 6. klasse.

Min nåværende samboer og blivende fru vil jeg ikke at dere skal sikle over.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg faller for "hele pakka" liksom, lavmål som du driver med der det kun er utseende er ikke nok.

Hvis du faller for hele pakka, hvordan kan det da være mulig å falle for Britney...!? :):P

For uansett hvor søt hun måtte være, det inntrykket som skapes gjennom media (vel vitende om at det som regel er en forvrenging av virkeligheten), har vel ikke akkurat vært særlig flatterende for Britneys del, men det er vel tross alt det eneste grunnlaget vi oppi steinrøysa har for å vurdere dama på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du faller for hele pakka, hvordan kan det da være mulig å falle for Britney...!? :D:P

Fordi Trym Spears høres jæææævlig kult ut.

:)

Damer deles opp i kategorier.

Hoved inndelingen er som følger.

* De man ikke vil ha.

* De man vil ha for en periode. Perioden kan være alt fra "til soloppgang" (som stort sett betyr til man blir edru) til lengre forhold på 3 uker.

* De man vil gifte seg med.

Dette var en veldig grov inndeling for å gi et raskt oversiktsbilde. Her finnes det selvsagt flere undergrupper.

Når det gjelder Britney er hun en 2-3 kategori.

Vil være gifte med i en periode. Helst uten at hun skriver noe særeie eller noe slikt så jeg kan få med meg noe cash ut av det hele, ikke bare den vanlige bilen hun pleier å gi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi Trym Spears høres jæææævlig kult ut.

:D

Damer deles opp i kategorier.

Hoved inndelingen er som følger.

* De man ikke vil ha.

* De man vil ha for en periode. Perioden kan være alt fra "til soloppgang" (som stort sett betyr til man blir edru) til lengre forhold på 3 uker.

* De man vil gifte seg med.

Dette var en veldig grov inndeling for å gi et raskt oversiktsbilde. Her finnes det selvsagt flere undergrupper.

Når det gjelder Britney er hun en 2-3 kategori.

Vil være gifte med i en periode. Helst uten at hun skriver noe særeie eller noe slikt så jeg kan få med meg noe cash ut av det hele, ikke bare den vanlige bilen hun pleier å gi.

Tull fra ende til annen :D Damer som vil ha oss og damer som ikke vil ha oss :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull fra ende til annen :D Damer som vil ha oss og damer som ikke vil ha oss :blink:

Som i ditt tilfelle vil være : søstra di og damer som ikke vil ha deg??

:D

Anyway... hoved inndelingen min er som beskrevet i mitt forrige innlegg i denne tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en kjedlig tråd som jeg ikke har lest skikkelig før nå, men som trenger to kommentarer:

Hun er bare litt trett stakkar, og litt uheldig med bildet. Bare se på Stålem han er jo egentlig en hunk, men på bilder ser han ofte ut som broren til Vidar Blikra (internt). Men Angelina er fremdeles mye finere enn både Britney og Dorthe på det bildet :blink:

Jeg hadde satt pris på om du kunne være litt rausere og komme med disse tingen i andre settinger også, Thor. Ikke bare når det gagner din egen sak. Hva med å gi meg en positiv kommentar hvis jeg har fått meg en ny caps eller deodorant, eller kanskje litt støtte når jeg ikke får fisk??? Jeg bare spør... (hvem er Vidar Blikra btw?)

Og ikke minst:

Tror jeg holder meg til hu kraftige som dukker opp når junior trenger en tømming,så slipper jeg å bruke opp fisketiden min på sånt surr som dere driver med. Case closed.
Hva inni hevelteele betyr dette???
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.