Gå til innhold
Fiskersiden

Sk Brann


angler
 Share

Recommended Posts

  • Svar 562
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror ikke man skal bekymre seg så veldig mye om Martin Andresen og en spiller eller to til forsvinner. Brann har en sterk benk og etterhvert også en del penger på bok.

Ikke noe problem at Andersen forsvinner - problemet blir hva han bygger opp i VIF og hva han får tak i av spillere rundt seg. Det er klart at han har et navn og nå har han også klart å fortelle hele Norge at mission completed i Bergen - seriegull - nå er det VIF sin tur og det lokker nok mange spillere dit.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han følger linja i VIF og henter Strand fra RBK og Bergdølmo fra Godset :)

Så fylle på med en halvskadd Lange og en tannløs Sørensen i spann med ligaens minst målfarlige spiss....

Detta lukter det gull av :)

Hadde det enda vært sånn, så skulle jeg også jublet. Er nok redd for at de kommer til å få den sterkeste midtbanen i Norge neste år (er vel ikke helt umulig at det er noen som har akslet gul trøye i år, som kommer til å ha blått neste år.....)+ en ny spiss eller to.... ser ikke bra ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psj, med en skadefri Bakke i Andresens rolle, samt en litt mer taktisk\disiplinert Jaiteh og el Fakiri blir det bra.

Hvordan blir det med Viking? Forsvinner både Stocholm og Berg?

Blir spennende til våren uansett!

Jeg bryr meg ikke om hverken Viking eller Brann, og hater Enga. Det som jeg er mest imponert over, er hvordan Andresen får det til at Mission Completed og det virker som om det kun er han som er årsaken til gullet (han er sterkt delaktig - ingen tvil om det), og det er et utrolig godt PR-stunt for hva han vil ha tak i til Enga og de unner jeg INGEN ting :) defor roper jeg varsko her så en del andre klubber blar opp penger og grabber alle spillere som Enga vil ha :)

Endret av Tequila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt eg veit er det bare Berg som skal tilbake til Danmark. Stokholm blir.

Når det er sagt må ein eller anna fylle skoa til Andresen på Brann-laget, Eirik "Beinbrekkaren" Bakke kan dei risikere blir ståande på sidelinja halve sesongen pga røde og gule kort, den mannen er livsfarlig. EG hadde ikkje sett pengane mine på at han skulle redde æren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.