Gå til innhold
Fiskersiden

Sk Brann


angler
 Share

Recommended Posts

  • Svar 562
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her er en mulig godbit for Brann-fan uten billett til Brann-Viking...

Jeg fikk et partoukort fra en kar jeg pratet med på byen. Han sa han ikke selv kunne bruke kortet pga jobb og siden det var siste hjemmekamp, kunne jeg få det av ham. Jeg har selv ike mulighet til å gå på kampen

Så om det er noen som vil gamble på at kortet virker og jeg kan glede en bergenser, så er det bare å gi lyd!

Ingen betaling kreves, men om kortet virker og opplevelsen er bra, tar jeg gjerne imot ei gammel fotballskjorte, en tekopp uten hank, navlelo etc <_<

Endret av ford prefect
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er at en av Norges to ekte fotballklubber vant. Så man holder disse tulletrønderne unna.

Grattis Bergen. Dette var velfortjent, og et endelig bevis på at det er lurt å satse på en trener over tid isteden for å spytte de ut ved jevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergen er i gullrus enda.

Hele Torgalmenningen er full av store Brannflagg og Brannbutikken i Galleriet er utsolgt for det meste av effekter. Bergensavisen har kommet ut med en ekstragullutgave på 80 sider.

Vi fikk kjøpt oss en Brannnarresmokk til minsten i alle fall.

I dag er det godt å være bergenser og brannpatriot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden guldet er "hjemme" er det vel bare å slette tråden da :angry:

Nei la disse små regntunge bergenserene fra den lille bygda i Vest få boltre seg litt da Svenne, de trenger det. Litt selvtillit inn i de små bygder tror jeg bare gjør bra, kall det gjerne disktrikspolitik.

Synes vi som bor i de større byene skal støtte de opp å late som vi er gald på demmes vegne. Tror de føler velidig usikkerhet i forhold til hvordan de skal feire/oppføre seg i den situasjon som de så overraskende kom opp i , det er jo noen år siden sist og tiden har jo forandret seg.

Så jeg oppfordrer alle fra de store byene å hjelpe/støtte disse fra den lille bygda i sør, nei vest var det ja

:):ninja::ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei la disse små regntunge bergenserene fra den lille bygda i Vest få boltre seg litt da Svenne, de trenger det. Litt selvtillit inn i de små bygder tror jeg bare gjør bra, kall det gjerne disktrikspolitik.

Synes vi som bor i de større byene skal støtte de opp å late som vi er gald på demmes vegne. Tror de føler velidig usikkerhet i forhold til hvordan de skal feire/oppføre seg i den situasjon som de så overraskende kom opp i , det er jo noen år siden sist og tiden har jo forandret seg.

Så jeg oppfordrer alle fra de store byene å hjelpe/støtte disse fra den lille bygda i sør, nei vest var det ja

:angry2:;):)

Mistenker at du kanskje er" litt " Bergenser selv ??

Du hadde ihvertfall glidd greit inn her !

Har du sjekket om postmannen i bygden din var fra Bergen ? :DB)

Endret av angler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en av dem som ikke har fått billett?

Er nok det ja. Tok litt tid å svare her.. Har vært uten internett noen dager.

Men nå er uansett andre planer lagt. Og noe sier meg at det blir vått.

Blir kamp på ett eller annet utested, og festplassen etterpå. Håper været bedrer seg noe.

Akkurat nå frister det mest med sofaen. Men det går jo bare ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.