Gå til innhold
Fiskersiden

Judas Priest på turne i Europa 2005


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den spektrum annonsen var bra Hard-Rock band??? Bandet står vel øverst på lista over typiske Heavy Metal band... British Steel i 1978? Jaja, sleng dere på folkens. jeg lanserer allerede nå en ide om at vi som skal på konserten kunne møttes litt før og tatt en øl og pratet litt fisk/musikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

Den spektrum annonsen var bra Hard-Rock band??? Bandet står vel øverst på lista over typiske Heavy Metal band... British Steel i 1978? Jaja, sleng dere på folkens. jeg lanserer allerede nå en ide om at vi som skal på konserten kunne møttes litt før og tatt en øl og pratet litt fisk/musikk?

Bra!! Du organiserar och beställer biljetter[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også vært på Metallica i spectrum (-94 mon tro?) Det var visst 9000 der da, men virket litt glissent bakover når jeg en sjelden gang tittet litt rundt, men for det meste stod jeg vilt hoppende 10-15 meter fra scenen, og var totalt dyvåt og med whiplash-tendenser og ødelagte stemmebånd når de "endelig" gikk av... =D

Kanskje arrangøren ikke tror de vil selge mer enn ca. 4000 billetter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spektrum har selvsagt rotet, slik at jeg får 2 billetter i posten. Er det noen som skal ha en? jeg sender den portofritt til DIN postkasse, pris altså kr 415,-

Første mann til mølla.....

Tillater meg å freshe denne, sender billetten i retur på onsdasg om ingen har meldt seg. GSS, ingen kompiser som skal være med? Får billetten direkte i posten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

Spektrum har selvsagt rotet, slik at jeg får 2 billetter i posten. Er det noen som skal ha en? jeg sender den portofritt til DIN postkasse, pris altså kr 415,-

Første mann til mølla.....

Tillater meg å freshe denne, sender billetten i retur på onsdasg om ingen har meldt seg. GSS, ingen kompiser som skal være med? Får billetten direkte i posten....

Vilken sektion?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

Sektion? Har ikke sett billetten enda (kommer vel imorgen, ble trekkt på VISA`n søndag) men er det sektioner? Med bare 4000 og ståplasser ser jeg for meg mølje:-)

Men skal svare deg så fort jeg har sett billetten!

OK, trodde det var var sektionsindelat. Visste inte att det bara var stå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.