Gå til innhold
Fiskersiden

Judas Priest på turne i Europa 2005


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha..den der Dee Snider storyen var grom :-D Så forresten I wanna rock video'n her hin dagen. Fy f... som den suger... Men TS var store de når jeg var 13-14 år. Det var TS og accept det gikk i. Husker vi gikk rundt i gatene med kassettspiller på skulderen med fast as a shark, restless and wild, balls to the wall, london leather boys osv... på full guffe..litt rart å tenke på nå :-)

priest-konserten er litt usikker for meg. Skal 3 dager til Oslo med jobben uken før, så det kan bli litt vel mange dager borte fra kontoret med priest uken etter. Men kanskje det blir siste muligheten å oppleve dem live??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

sitat:Opprinnelig postet av Esox Lucius

Da skal jeg holde utkikk etter en gæær'n vestlending i bare t-skjorta[ :D ][ :D ][ :D ]

KIS har vel antrekket klart han, vadere og skinnvest. That`s it[ :D ]

Har forresten tyvlyttet litt på albumet og det er ikke så gærent nei[^]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antrekket er klart det. Svarte boots, svart bukse, svart belte og svart t-skjorte. (T-skjorta byttes nok med en turne-skjorte rett innenfor døra tenker jeg, de har vel sånne 400kr t-skjorter til salgs der inne.)

Tunga skal vibrere sånn mellom navlen og hårfestet (som er ganske langt bak etterhvert), drøvelen mister jeg vel i første refrenget tenker jeg, og hørselen har jeg avskrevet til midt i april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinitus er vel bare fornavnet, tenker jeg KIS! Sjøl stiller jeg med s.k. musikerplugger i øra. Har vært på borti 70 konserter (bla. Ted Nugent i Chateu Neuf, og det var LOUD!!![:0] )og har fortsatt hørsel som en hare i en alder av 42, takket være at jeg har beskyttet hørselen [^][^]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:

Har forresten tyvlyttet litt på albumet og det er ikke så gærent nei[^]

Priest-fan også Frisch?? [8D][^] Når er offisiell slippedato KIS?? Burde visst det da...[:I]

Jeg gleder meg stort til konserten[ :D ][8][ :D ]

Hvordan blir spillelisten mon tro... tipper disse låtene er bankers:

A Touch of Evil

Breaking the law

Diamonds & Rust

The Hellion/Electric Eye

Freewheel Burning

Heading Out to the Highway

Living after Midnight

Love Bites

Metal Gods

Painkiller

Some Heads are Gonna Roll

The Green Manalishi (with the two pronged crown)

The Ripper

The Sentinel

Turbo Lover

Victim of Changes

You’ve got Another Thing Comin’

2-4 nye låter

Og en eller flere av disse?

Desert Plains

Genocide

Hell Bent for Leather

Night Crawler

Metal Meltdown

Åpningslåt: hellion/electric eye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mange låter det, men låter som Painkiller, victim, ripper og 4-5nye er vel bankers. Slippdato er idag i Europa, men har ikke sikret meg den enda, får ta en telefon til sjappene imorgen, låtene må jo øves inn (les: banges inn) før neste tirsdag....neste tirsdag juhu!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et utdrag fra et intervju med Halford... "satanrockerne" som journalsiten kaller dem Dimmu Borgir blir nevnt også.

Og her er en plate-anmeldelse

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=268503 virker merkelig med en treèr ettersom anmeldelsen er positiv, men det er mulig det er pga lite nytt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har plata på "lay away" og kjører og henter nå... kan ikke si at denne anmeldelsen ga meg mindre optimisme før naboene skal testes senere i kveld...

http://pub.tv2.no/nettavisen/side2/musikk/...ticle353324.ece

Og her kom det enda en femmer gitt...

http://www.dagbladet.no/kultur/2005/03/01/424818.html

Det var 5, 5 og 3 det på de 3 anmeldesene jeg har lest:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant. Den 3 ern kom etter god omtale, og jeg tolker den vel mest som en "ikke noe nytt" karakter, men det er jo slik vi vil ha det:-)

Ruller i bakgrunnen nå, og det er en ubeskrivelig følelse å høre nytt materiale med JUDAS PRIEST igjen, for første gang siden 1991...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.