Gå til innhold
Fiskersiden

Judas Priest på turne i Europa 2005


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det har du jammen rett i!! Ser at dette nå er endret. Dette betyr vel kanskje at de har hatt stor pågang?? Blir spennende å se hva som står på mine billetter nå......men håper og tror det er ståplass. Ser for meg at det for en fan som meg vil være mental tortur å sitte undr en JP konsert!!

Er jeg heldig og kommer langt frem får jeg kanskje litt svette på meg, o lykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når sant skal sies har jeg aldri hatt sitteplass under en HM konsert før..men siden vi som skal begynner å bli gammal' så ble det nå slik på Maiden. LItt lett headbanging og slamming mellom benkeradene må vel være mulig??? Har kjøpt stå-billett til Priest. Håper det er noen bruder i skinnbukse - var jo mange av dem under priest...live touren i USA - iallefall ifølge videoen =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av gss

Når sant skal sies har jeg aldri hatt sitteplass under en HM konsert før..men siden vi som skal begynner å bli gammal' så ble det nå slik på Maiden.

Fri og bevare meg vel! Folk som sitter på konsert burde heller meldt seg på som publikum på Da Capo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av gss

He-he...ja, mulig jeg angrer, men kanskje jeg får tatt noen tøffe bilder:-) Får sikkert bedre utsikt til sceneshowet, tror du ikke? :-)

Mulig det, men jeg er nå engang av den oppfatning at menn som sitter på konsert også sitter når de pisser [ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av gss

Hmm..har ikke tenkt på det som et alternativ, men muilg du har rett; da blir isåfall jeg unntaket som bekrefter regelen :-))

hehe. Fant forøvrig følgende artige historie om Dee Snider fra Twisted Sister og folk som sitter på konsert:

[ :D ]

One particular concert, Dee was in his usual "I need feedback people" performance. "Let’s have some audience participation out there." In between songs Dee would chatter and pump up the crowd every chance he got. Dee would point to sections of the crowd with one hand, his other to his ear, and then wave both his hands in true rock star fashion. Well, this particular night, this one section of the crowd was not as exuberant as the rest of the audience. Dee noticed this and began to get on their case.

"This section here... Do you know how to rock?" shouting like Sgt. R. Lee Ermey. "Helllllllooooooo people - I said DO YOU KNOW HOW TO ****ING ROCK?" The response was not up to Dee Snider standard.

"Look people - if you can’t join the rock and roll party then just get the **** out," as the rest of the audience started booing this section.

Dee began berating these non-participants, "You ****ing people don’t belong here. I never saw the lamest bunch of ****s in all my life, get the **** up and rock, etc..., etc..."

This continued all throughout the performance, pointing at the rest of the crowd with approval and thumbs down to this "lame" section. At one point Dee had one section yelling, "you suck" to this section. As the show ended Dee trotted off into the wings waiting to be greeted by his manager and get the ego boosting show review. Instead, the manager greeted him with a smack in the head and screamed, "What the **** is wrong with you?"

Dee all shocked and stunned, "Whoa... What’s going on? What happened? What did I do?"

Dee’s manager replied again, "What the **** is wrong with you? You know that section you ranked on all night?"

"Yeah," Dee still stunned by getting smacked in the head.

"That was the HANDICAPPED SECTION you ASSHOLE!"

Dee said his dick shrunk when he heard that.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.