Gå til innhold
Fiskersiden

lidl igjen...


Arctander
 Share

Recommended Posts

Da kjører lidl fiskeuke med no fluestenger og sneller, haspelsneller og utstyr i ukjent kvalitet førstkomende mandag (2/7) er det noen som har sett/prøvd utstyret som kommer på tilbud? Lurer på å kjøpe dimsboksen til 119.. kjøpte den forige med kystmeiteutstyr og har fått bruk for alt oppi den i allefall..ellers ergrer jeg meg fortsatt at jeg ikke fikk kjøpt poden og nappvarsleren fra forige fiskeuke.. legg gjerne ut mld. når dere ser de har tilbud på div. utstyr uansett hvor i landet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har endel fra Lidle som jeg er fornøyd med, men har styrt unna stenger og sneller foreløpig.

forrige gang de solgte fluesett, var dette et utrolig bra sett i følge flere habile fluefiskere, så det er kanskej noe å prøve seg på?

jeg skal shoppe i allefall, noe er ræva, mens annet er fullt brukende :blink::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har endel fra Lidle som jeg er fornøyd med, men har styrt unna stenger og sneller foreløpig.

forrige gang de solgte fluesett, var dette et utrolig bra sett i følge flere habile fluefiskere, så det er kanskej noe å prøve seg på?

jeg skal shoppe i allefall, noe er ræva, mens annet er fullt brukende :lol::)

stanga var bra, men snella kunne du bare kaste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom Lidl idag og synes det ikke var så mye interesant. Fluestengene som de har reklamert for var der ikke, og jeg var der for noen timer siden. Det er da ganske dårlig at de kjøper inn så få og de blir utsolgt allerede første dagen.

Endte opp med et knivsett til 69,- kroner, sikkert ikke mye å skryte av de knivene, men fulgte med en vekt og siden jeg ikke har vekt i huset, da blei det knivsettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stanga var bra, men snella kunne du bare kaste :P

jepp, og til 299,- er det jo billig selv om snella må kastes...

var innom i dag, og gikk derifra tomhendt. var gjeddesluker og noe diverse pakker med tull......var og et par fluestenger, men gidder ikke å bruke penger på det. lite utvalg denne gangen, og ingenting for meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pod var ubrukelig. Hardplasten til justering av det ene beinet ble ødelagt før jeg fikk brukt den...

Styr unna!

tja, kjøpte to podder, begge virker den dag i dag, og flere har masse god erfaring med de.

for så lite har man somregel råd til å kjøpe seg en grei teleskopisk pod, selv om den ikke varer evig.

men nå hadde de værken podder eller noe annet av interesse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjørs

Kjøpte en boks for å få litt flere dupper og knekklys til karpemeite, i tillegg til et snasent jordspyd. I tillegg var det nok en gang en fryd å lese den halvt automatiserte oversettelsen i den medfølgende fiskeguiden :lol:

Tangen virker helt sikkert en tur, og slukene kan brukes som attraktorer under flyndredriftfiske. Bly er alltid kjekt, og tja, det meste andre fra boksen blir nok aldri tatt i bruk :lol::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet har jommen spredt seg at de fluestengene faktisk fungerer for nesten i alle butikkene i bergensområdet var utsolgt for fluesett. Fikk de til å ringe rundt og det var heldigvis en butikke som hadde noen få og da sikret eg meg stangen. Testet den og jommen var den ikke deilig å kaste med. Fikk nesten makrell på hvert eneste kast også. Nå blir det bestilling av fungerende snelle og snøre på ebay. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Er det noen som vet om den "surfstangen" som lidl selger imorgen er noe tess idet hele tatt? Kunne godt tenke meg å prøve med meite litt i sjøen med men har lite lyst å kjøpe 1500kr+ utstyr om det ikke faller i smak. Noen som har denne stangen og vet litt mer om kastevekt osv?

http://www.lidl.no/no/home.nsf/pages/c.o.2...ng_med_tilbehor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.