Gå til innhold
Fiskersiden

Wobbler - redderen


cral
 Share

Recommended Posts

Poppe da du må lese hele teksten :)

Du hekter karabinkroken inn på sena som går ned til wobleren som sitter fast.

På den måten *SLIPPER* du å lete etter wobleren, karabinkroken og kjetting på den føler sena ned og ut over wobbleren. i den karabin kroken kommer ned hekter den seg opp i krokene på wobbleren, og du har den mye tykkerene senen til "redde wobleren redskapet" til å få opp wobbleren.

Skal du ha tak i de andre wobblerene kan du like gjerne skaffe deg dykkerdrakt med en gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Cral

Ettersom du skryter så fælt av Espen sin regner jeg med at vi får et bilde av den ettervært? :)

Du har ikke lest Fiskersidens Nyttige ting side nei... ligger der.

I båt har man mulighet til å senke den rett ned, mens om man har kasta 60 meter ut, fått bunn napp tviler jeg på at hverken Espens eller MikkeMus saken til elbe klarer å skli ned på sena.

Espen eller remy tok og noen bilder av den da vi brukte den på Steinsfjorden... eller var det Ole....

Michael

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du har funnet den. I alle fall ser min slik ut: woblerredder.gif

Jo flatere vinkel du har på sena, desto større sjanse er det for at du ikke klarer å skli den ut, selvsagt. Den har reddet woblere for et par tusen for meg, så de 50 kronene jeg ga for den har absolutt betalt seg. Den er forøvrig handlet hos Bass Pro Shops - regner med Cral har linken [ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.