Gå til innhold
Fiskersiden

Noen flere som har SILVERLIT PicooZ RC Helicopter


Remy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

LOS: Åssen gikk det?

ehh..Dårlig.Sendte kjerringa på Toys,r us når hun skulle hjem fra jobb.Hun fant ikke noe som het SILVERLIT,bare noe annet.Jeg var redd det bare vær noen etterligninger så jeg ba henne la være.

Skal ta en tur selv idag og se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehh..Dårlig.Sendte kjerringa på Toys,r us når hun skulle hjem fra jobb.Hun fant ikke noe som het SILVERLIT,bare noe annet.Jeg var redd det bare vær noen etterligninger så jeg ba henne la være.

Skal ta en tur selv idag og se:)

Hehe, dom har det ihvertfall. De har det egentlig i alle leketøysbutikker og hobybutikker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et hjemme som trenger litt liming, fantastisk leke som vi har mye morro med. Dukker tilstadighet opp på diverse voers jeg har hjemme og ler godt når den flyr inn i trynet på en som sitter med øl'en planta godt opp mot munnen, er nok derfor den har fått litt damage. Men er absolutt verdt penga :blush:

Endret av westside
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotet rungt i mange butikker jeg og før jeg fant det.En elektronikk/hobby sjappe på stovnersenteret ble redningen for meg. :D @ Remy,joda jeg jobber på.Får jeg bare trent litt så går det nok bedre.

Skal ha en ukes ferie nå så da kan jeg øve meg på å fly isteden for å fiske :)

Endret av los
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne på lekebutikken på downtown med guttungen de hadde det der tror jeg Bendik. men hvorfor ikke heller kjøpe dette som faktisk kan kjøre frem og tilbake uten binders? http://www.elstore.no/elstore/product_info...products_id=182

ingen forskell, flyr frem og tilbake det andre og, men med binders mye raskere! Er kun 2-Kanals radiokontroller på den du henviser til og, måtte nok vært flere kanaler om man skal kunnet tilte rotor ser du :D Da ville man hatt fire, to til rotor, en til throttle, en til halerotor! Dessuten er silverlit originalen!

He he, vi får ta en konkurranse dag med kvalikker og finaler etc :) Hinder flygning og presisjonsflygning hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv hadde jeg en Thundertiger Raptor noen år. Jeg har masse erfaring med vanlige modellfly og var til og med droneflyger i millitæret, men helikopter var utrolig artig, og langt ifra så vanskelig som det jeg på forhånd trodde.

I dag er det jo også utmerkede RC-simulatorer som gjør at du kan kræsje de digitale modellene mye før det koster penger.. :)

Jeg hadde raptoren lenge før den ble solgt til fordel for en ny gitar, og i levetiden brukte jeg opp 40 liter fuel og ødela aldri så mye som en skru enda jeg fløy ganske hardt enkelte ganger !

Høydepunktet var en nyttårsaften i småfylla når jeg strippet den full av stjerneskudd, tente på og tok av i mørket...det var et syn for guder !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.