Gå til innhold
Fiskersiden

Uflaks.


tryta
 Share

Recommended Posts

Hva kan man si...

Jeg syklet en liten tur med bikkja før jeg skulle legge meg,da var uhellet ute.

Prestrerte å tryne over en grevling,skrubba opp hender,albue og selvsagt så er kneet vondt.(!)

I teorien er det bikkja sin feil,for han løper alltid i forveien.

Denne gangen måtte han selvsagt stoppe for å lese avisa.(Lukte på markering)

Dermed var det sykkelhjulet som hilste på grevlingen først.

Må desverre forsøke å komme meg inn til legevakten med ett stivt kne.

Spørs om dette betyr at jeg får 2uker med stående/liggende fisking,eller på godt norsk sykemelding.

Og grevlingen klarte seg bare bra. Den lagde noen sure gryntelyder mot bikkja før den vraltet til skogs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde båndtvangen vært holdt og hunden vært koblet til en springer så hadde ikke dette skjedd.

Altså ikke hunden eller grevlingen sin feil.

Altså ikke synd på hundeeieren er nå min mening.

springer er et must når man sykler med hund, bra ryggen ikke fikk smellen da Tryta ;):):ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste er at jeg bare fikk syklet nesten 100meter før jeg trynet.

Det står noen containere på høyre side av veien som er til hytte renevasjon.

Vi har tidligere pratet om å sette opp felle for grevlingene,men det har blitt med praten.

Springer og bånd er fremmed ord. Tenk om jeg hadde tryna med Birk festet til sykkelen :ph34r:

Ironisk. Jeg har vært sykemeldt i 2 uker pga blindtarmen sprakk,nå er jeg sykemeldt igjen.

Må bestille røntgen av kneet i morgen.

Skrubbet meg opp litt,men tatoeringen ble ikke skadet. ;)

Legen ble sinna på meg fordi jeg har pedaler med reimer,har derfor vridd kneet. (gamle racer pedaler)

Må bare legge til.

Jeg snudde på hodet for å se meg tilbake etter bikkja,derfor så jeg ikke grevlingen i tide.

Grevlingen overholdt ikke vikeplikten for sykkelisten,derfor blir skylda plassert hos grevlingen. He he.

Endret av tryta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK.

Så pga att du ikke gidder å ha bikkja i bånd så sykler du på en grevling og sutrer over att du har det vondt etterpå ;)

Er det virkelig mulig?? :ph34r:

:lol: Sånn er det i redneck country. Finnes ikke annet å gjøre her,enn å plage dere i testforumet.

Grevlingen har det sikker bra :)

Skal ha røntgen av kneet pga legen var usikker ang meinsk skade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironisk nok så mobbet jeg naboen etter at han tryna på sykkelen i mindre edru tilstand. Han humpet rundt i 2 uker med blå ankel. Jeg var faktisk hjemme hos han med støttehjul,men de passet ikke til sykkelen hans.

Så jeg regner med å få "payback big time" høre om trynet mitt i lange tider fremover ^_^

Jeg skvatt når jeg så grevlingen rett fremfor meg,så jeg snittet bare rompa på den. Altså ikke ett hardt sammenstøt,men nok til å tryne.

Skal jeg legge til noen sutre bilder,eller har dere fått nok? :P

ThorEH: Selvsagt brukte jeg hodelykt. (Reflex holder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironisk nok så mobbet jeg naboen etter at han tryna på sykkelen i mindre edru tilstand.I mindre edru tilstand? Var du fullere? Han humpet rundt i 2 uker med blå ankel. Jeg var faktisk hjemme hos han med støttehjul,men de passet ikke til sykkelen hans. Glemte du og sette de tilbake der de satt?

Så jeg regner med å få "payback big time" høre om trynet mitt i lange tider fremover ^_^

Jeg skvatt når jeg så grevlingen rett fremfor meg,så jeg snittet bare rompa på den. Altså ikke ett hardt sammenstøt,men nok til å tryne.

Skal jeg legge til noen sutre bilder,eller har dere fått nok? :P

ThorEH: Selvsagt brukte jeg hodelykt. (Reflex holder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.