Gå til innhold
Fiskersiden

Uflaks.


tryta
 Share

Recommended Posts

Prøvde engang å få hunden til å løpe ved siden av sykkelen med tau men etter noen test runder fant eg ut at det ikke lot seg gjøre. Er rett og slett for mange katter i nabolaget og etter flere smell i bakken fant eg ut at eg heller skal sykle uten hund og lufte hund uten sykkel. Springer gjorde ingen forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOOOOOOOL!

Som jeg nevnte. Bikkja stoppet for å lukte der ei annen bikkje sikkert hadde tisset.

Jeg vrir på hodet da jeg passerer bikkja med tråsykkelen(i edru tilstand),da gikk jeg i fella til ThorEH.

Da er det ThorEH ser sitt snitt.

Han har gjemt seg oppi den ene søppelcontaineren i flere dager,for å slippe løs en sinnsyk overbola grevling fra Karmøy.

Grevlingen som er dressert opp til å spise opp tatoeringer,ser sitt snitt til å ta en jafs av skulderen min.

Samtidig som dette hender,så ser han sitt snitt til å kaste en "Habjack" fra kebab mafian på Karmøy rett foran sykkeldekket mitt,for at jeg så skal få dårlig samvittighet for å ha truffet en bylt med forhjulet.

Her er bilde beviset på at grevlingen som ThorEH angrep meg med beit av en hudbit :blush:

33106_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det ikke kneet som blei mest skada da? eller er dette bilde av kneet og den hårete greia ræva di?

Det var stoltheten som ble mest skadet.

Kremt... Når du blir voksen Kim Andre så vil du opptage at stemmen blir mørkere og at du får hårvekst andre steder enn bare på hodet :blush:

But for the record: My nee hurts like hell!

Endret av tryta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ikke et skrubbsår. Det er gnagesår etter skulderveska. :wacko:

Hvis du ikke passer munnen din gutten min,så klasker jeg til deg med vesken min :blush:

Men jeg vil få takke deg for en herlig natt vennen min.

Neste gang du stiller deg opp bak meg,så skal jeg passe på å legge puter under albuene :blush:

33118_s.jpg

Men nå maser vennene mine på meg,så vi får koseprate mere senere.

Med dette bildet av alle vennene mine,så kan dere med god samvittighet komme dere ut å fiske.

Alternativt så kan dere bli lettere preget av alvoret i denne tråden :blush:

Vennene mine. Billy og Lille-Thor.

33119_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha... er lenge siden jeg har ledd så mye :D

PS: Å huff a meg, synd du ikke brukte swinger, da hadde du kanskje fått grevlinghale i fjæra. Da hadde det blitt fart på sykkelen. Det er forresten dødsstraff for å ikke bruke swinger. Her i rednekkland bruker vi Snoopy stang.

Endret av fiskekongen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ett år siden så landet det en stor tallerken i hagen min,ut kom det en slags grønn slimklump å presenterte seg som Zxqtuæxx.

Med seg hadde han en skapning som til forveksling kan se ut som en hund.

Qassizx het den.Qassizx

Men for å ikke røpe denne utenomgjordiske skapningens tilhold på denne planeten,så kaller jeg Qassizx for Birk.

Der kommer han inn i denne historien :D

Siden dere nå vet sannheten om hvorfor Birk alderi gneldrer og er lydig,så må jeg desverre true dere med å fjerne all fisk på denne kloden om dere skulle si det til noen andre.

Og grevlingen? Jo den er sikkert tilbake på Karmøy nå. Sist sett i bagasjerommet på en Opel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Bare for å "bumpe" denne tråden.

Har vært 3 turrrer i trommelen.

Diagnosen første gangen var sprukket leddknaapsel,fraktur i menisken og nesten avrevet korsbånd.

Andre gangen jeg måtte i trommelen var pga jeg skulle til å sparke til fotballen til Birk,uu,før jeg traff ballen så smalt det i kneet. )Der nevnte jeg den uskyldige hunden igjen.)

Tredje gangen var for 2 uker siden. Stikkesmerter i kneet,og knase lyder. Klarer ikke å få med meg kneløft i tett vegitasjon og sliter med trappetrinn.

Har fått henvisning til fysioterapaut for trening av muskelaturen rundt kneet.

Men hva hjelper det når det snart har gått 1år???

Siste nytt var i dag.

Jobber med boathandling/klargjøring av nye bater.

Skulle vende på en båt for mattsliping før stoffing.

Båten kom litt for langt til siden,åg jeg holdt selvsagt igjen det jeg kunne.

Ble selvsagt liggende på gulvet å skrike som en gris.

Virker som det blir operasjon eller støtteskinne.

Skal til undersøkelse i morgen.

Har fått noen flotte tabeletter,så nå har jeg en lyseblå dvergelefant som jeg tror heter Birk sittende her.

Natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.