Gå til innhold
Fiskersiden

Årets første HA-tur


MP
 Share

Recommended Posts

Har planlagt mange turer etter havabbor i år, men det har dessverre bare blitt med planene. Fikk endelig ut finger'n i dag og godt var det!

Heftig vind og etterhvert regn gjorde det litt slitsomt, men jeg ble belønnet i form av ny pers på 1,9kg. I tillegg mistet jeg en og hadde en etter like ved båten. Makrell ble det masse av. Fisken tok på en stor Clouser og første utraset var sikkert 35-40m. Moro!

Siden jeg alltid har sluppet ut havabbor tidligere tok jeg like så godt å knerta fisken med god samvittighet. Er så mange som skryter av smaken, så jeg må prøve.

Fotoknudsen har en dårlig søndag, så jeg bilder kommer litt senere.

EDIT: der var de på plass.

090920072144yUyA93qnH3iq3nKitI.jpg?48

Og her er et til Alt Om Fiske :)

090920072126pZowgVnWSfqou4rmcG.jpg?96

Endret av MP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt bra, Morten - både fangst og kjøkkenbilde - har ikke ledd så godt av et fangstbilde siden Davidsen sendte inn kjøkkenbilde der kjevlet hang ved siden av døra....

Ble den tatt på flue eller moderne flue?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt bra, Morten - både fangst og kjøkkenbilde - har ikke ledd så godt av et fangstbilde siden Davidsen sendte inn kjøkkenbilde der kjevlet hang ved siden av døra....

Ble den tatt på flue eller moderne flue?

God gammeldags flue, men luktstoffene fra ræva til hjorten er kanskje i grenseland :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulere med fin HA Morten, var godt jeg "valgte" gjeddefiske i går, det ble for mange tilbud å forholde seg til vettu. :lol::D

Ja, du hadde fått med meg også, men så var du "plutselig" på vei til Skotterud og jeg satt i sofaen på Carl Berner. Ser forøvrig nå at det var et godt valg, og grattis til deg med de enorme gjeddene du fikk i går, ho ho.

Endret av MP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.