Gå til innhold
Fiskersiden

Flatskjerm


Rune
 Share

Recommended Posts

Jeg har Samsung 40 LCD og er STORfornøyd med alt unntatt tekst-tv biten. Den er ræva. Hvis du sjekker tekst tv på TV2 og går og sjekker på NRK etterpå så henger teksten fra TV2 igjen...

Vi ble anbefalt å kjøpe en annen kabel enn den som fulgte med TV'en for å få bedre bilde. Bare et lite tips fra en som ikke er technofrik.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veeent!

Jeg var og så på den nå i morges. Jeg synes at bildet var svært uskarpt, og det var tydelig "fargeslep". Byggmester Bob (som var demofilm) har aldri sett værre ut, hehe :) Selgeren frarådet meg også å kjøpe den dersom jeg "noensinne ville ha glede av å se fotball hjemme i stuen"..

Da ville jeg prøvd å finne en sjappe som har Tatung 32" utstilt, det er omenlag samme pris, men har fått mye skryt for godt bilde.

Evt. kan du stole på alle de gode omtalene og bestille fra komplett/hente i Sandefjord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Er Samsung LE40M87BD bra? De har den for 11990 på Expert om dagen, vet den tusenlappen billigere på nett, men det er veldig greit å dra til ei sjappe i nærområdet og plukke opp TVen og ikke minst ha en plass å dumpe den hvis den ikke virker lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er en ok tv. MEN HUSK! 1080p tv'er er en del mer kresne på tv signalet enn HD ready tv'er med 720p. Jeg kjører digitale signaler, og har ingen problemer med 1080p. MEN, anbefaler å ta med tv'en til feks hifi klubben etc og kalibrere den, koster deg en tusing, men er natt og dag på kvaliteten på bildet. Er du teknisk, kan du kjøpe deg en dvd med kalibrerings programmet og gjøre det selv, koster deg 599 ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du teknisk, kan du kjøpe deg en dvd med kalibrerings programmet og gjøre det selv, koster deg 599 ca

Er vel det en kan kalle tekno nerd :P Takk for tipset, hvem selger kalibrerings DVD?

Kanskje jeg bør sjekke hva Get vil ha for å gi meg digitale signaler :)

Endret av abbor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.