Gå til innhold
Fiskersiden

Villmarksliv og juniorfiskercaps


Hunter
 Share

Recommended Posts

Etter at poden fikk havmus lørdagskvelden fant jeg ut at jeg ville sende inn bilde av ham slik at han kanskje fikk seg en juniorfiskercaps.

Fikk svar fra Villmarksliv i dag og fikk beskjed om at de hadde kuttet ut juniorfiskercapsen.

Ikke særlig lurt av VL å gjøre noe slikt. Når mange prøver å finne på ting som gjør at småunger får noen små "gulerøtter" som frister til mer aktivt fiske så kutter likegodt VL ut sin "gulerot".

Her synes jeg det er på sin plass å gi litt ris til VL.

Men man kan jo selvsagt bare melde podenes fisk som storfisker og da får de vel en i gitte tilfeller en caps som gir "høyere" status. :angry2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at poden fikk havmus lørdagskvelden fant jeg ut at jeg ville sende inn bilde av ham slik at han kanskje fikk seg en juniorfiskercaps.

Fikk svar fra Villmarksliv i dag og fikk beskjed om at de hadde kuttet ut juniorfiskercapsen.

Ikke særlig lurt av VL å gjøre noe slikt. Når mange prøver å finne på ting som gjør at småunger får noen små "gulerøtter" som frister til mer aktivt fiske så kutter likegodt VL ut sin "gulerot".

Her synes jeg det er på sin plass å gi litt ris til VL.

Men man kan jo selvsagt bare melde podenes fisk som storfisker og da får de vel en i gitte tilfeller en caps som gir "høyere" status. :lol:

veldig enig. sønn min ønsker også caps etter flott ørret fra mjøsa

jeg sendte til aof så får vi se hva som hender.

:angry2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter litt med å forstå hvor VL vil med å droppe junior-capsen. Blir ikke nye abbonnenter på sikt av slikt, vil jeg tro :)

Folk i redaksjonen i VL og AOF er jo medlemmer her, så de kommer sikkert med en forklaring på bommerten.

Svarmailen min blir i alle fall en oppfordring om å fortsette med Juniorcapsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villmarkslivs juniorfiskere

Vi i Villmarksiv har registrert at det er flere som savner Villmarkslivs Juniorfiskere, og vi har nå, etter påtrykk fra våre lesere, bestemt oss for å starte opp igjen med å sende capser til de små håpefulle.

Grunnen til at vi stoppet med juniorfiskerene var at det ble for få innsendte bidrag, men vi skal nå forsøke en gang til. Da vet dere hva dere har å gjøre – send inn meldinger om juniors fangst, enten den er stor eller liten!

Hilsen oss i redaksjonen

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villmarkslivs juniorfiskere

Vi i Villmarksiv har registrert at det er flere som savner Villmarkslivs Juniorfiskere, og vi har nå, etter påtrykk fra våre lesere, bestemt oss for å starte opp igjen med å sende capser til de små håpefulle.

Grunnen til at vi stoppet med juniorfiskerene var at det ble for få innsendte bidrag, men vi skal nå forsøke en gang til. Da vet dere hva dere har å gjøre – send inn meldinger om juniors fangst, enten den er stor eller liten!

Hilsen oss i redaksjonen

:)

You have a deal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villmarkslivs juniorfiskere

Vi i Villmarksiv har registrert at det er flere som savner Villmarkslivs Juniorfiskere, og vi har nå, etter påtrykk fra våre lesere, bestemt oss for å starte opp igjen med å sende capser til de små håpefulle.

Grunnen til at vi stoppet med juniorfiskerene var at det ble for få innsendte bidrag, men vi skal nå forsøke en gang til. Da vet dere hva dere har å gjøre – send inn meldinger om juniors fangst, enten den er stor eller liten!

Hilsen oss i redaksjonen

:hailfs:

Da blir det nok en del barn rundt omkring som blir glade. Jeg kjenner i alle fall minst en. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 5 months later...

Det har vel ikke vært storfisker/juniorcapsbilder i bladet på lenge.

De lot likevel juniorcapsene leve videre, men det ble slutt på bildene av ungene i bladet. Trodde ærlig talt disse to tingene hørte sammen.

Ser ut som VL tenker nytt både når det gjelder capser/bilder og reklame.

Forøvrig var jeg kritisk til det siste bladet da det inneholdt 58 helsider reklame av 147 sider totalt.

Greit at VL må være med i tiden, men visse ting rører man ikke ved.

Sjansene for fornyelse av bladet minsker i alle fall her i gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.