Gå til innhold
Fiskersiden

Berømte plate-cover


sølvreven
 Share

Recommended Posts

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du mener Kansas og Chicago er samme sak bekrefter du virkelig at du IKKE har peiling.

Sier ikke at det er samme musikk... men det er omtrent like dårlig - det jeg har hørt av Kansas ihvertfall. Selv om de har Bigfoot til å spille fiolin betyr ikke at det blir bra :lol: Takke meg til Jethro

Potemkin : At ett band selger 120 million betyr ikke nødvendigvis at det ikke suger balle.. eller er mener du at Celine Dion, Smokie er bra ?

EDIT :

DETTE derimot er skikkelig prog.rock !!

QqZmtq5LhFo

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener Kansas og Chicago er samme sak bekrefter du virkelig at du IKKE har peiling. :lol:

Han sier vel ikke annet enn at både Kansas og Chicago suger okseballe. Rett og slett. Så på sett og vis er det nok samme sak ja...

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jethro ja, og 1969, det var tider.

Mange rare påfunn på covere i den tiden.

Stand Up !

Åpnet coveret og der reiste gutta seg sannelig opp :lol:

1011200721011G1UrohBto7qMd6Asg.jpg?14

1011200721005GaQURNqxAf68DtLXD.jpg?48

Denne har nok satt sine spor, og jeg tror den er rangert høyt blant spesielle cover, kanskje pga. at den ser veldig "billig" ut ?

Klarte å unngå ei skikkelig spyttklyse fra Rotten dengang han var i byen. Steike, spyttklysene haglet i "Samfundet". Rått og spennende (dengang) ;)

1011200721484hNBOwlyxn9YjFaF1Z.jpg?29

Endret av sølvreven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potemkin : At ett band selger 120 million betyr ikke nødvendigvis at det ikke suger balle.. eller er mener du at Celine Dion, Smokie er bra ?

EDIT :

Celine Dion har solgt 155 millioner album. Hvorfor vet jeg ikke, men mange synes nok at hun synger bra.

Hva jeg synes spiller ingen rolle fordi det ikke er min type musikk. Men å påstå at Chicago suger trenger en begrunnelse. At det ikke er din type musikk holder ikke.

Salgstall gir ofte en indikasjon om hvor bra musikk det er. Og hevde at det ikke kan være noen målestokk vil være litt drøyt.

Hva er galt med Smokie da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utelukkende møkkamusikk. Ikke overraskende fra FRP-folka på denne siten.

Kanskje du kunne kommet med noen av de coverne du liker da? Komme med et positivt bidrag til tråden istedetfor å komme med sure oppgulp...

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.