Gå til innhold
Fiskersiden

Opphørssalg hos Hauk Sport i Drammen


kjetillund
 Share

Recommended Posts

Fikk et tips fra Brutus om at Hauken skal slutte. Har vært der borte 3-4 ganger så nå kan vel de andre få sjansen også..

De har 50% på alt!

Ikke så veldig intressant utvalg av sneller og stenger, endel ambassadeur og cardinalsneller. Mest laksefiskeutstyr.

Halv pris på UR-bor er jo bra. De har også flytedresser, litt trollingutstyr, mye sluk og wobbler igjen.

Kjøpte endel Rapala, en Plano 777 til 600,- og endel søkker 30-80gr for 5,- stk.

Bor du i nærheten av Drammen, ta deg en tur. Finner alltid noe å bruke penger på..

Endret av kjetillund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forstå at det går skeis når det er fem mann på jobb på vanlege kvardagar og dei fleste er potte sure.. Har vegra meg mot å gå der. Hauk er Noroco (Drammen, Grønland) si rake motsetning både når det gjeld service og pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forstå at det går skeis når det er fem mann på jobb på vanlege kvardagar og dei fleste er potte sure.. Har vegra meg mot å gå der. Hauk er Noroco (Drammen, Grønland) si rake motsetning både når det gjeld service og pris.

WORD!

Synes likevel det er trist jeg også at Hauk må legge inn årene, tilbragte flere storefri hver uke der mens jeg gikk på St. Hallvard Ungdomsskole 2-3 hundre meter unna. Har i senere tid ofte blitt oppgitt over hvor snevre de ansatte har vært mtp sportfiske, og mange ganger rista på hodet når jeg har overhørt varme anbefalinger av andersdupp til meite i Finnemarka o.l. Noroco er det derimot særdeles hyggelig og interessant å dra innom, så en god slump av halve skatten i desember blir vel lagt igjen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30% på våpen og 50% på resten.

Synd de legger ned synes jeg. De har jo et relativt ok utvalg og, iallefall sammenlignet med mange andre butikker. Service avhenger veldig av hvem som er der.....

Innehavern fortalte de prøvde å starte opp igjen i andre lokaler i nær fremtid, avhengig av om økonomien tilatte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forstå at det går skeis når det er fem mann på jobb på vanlege kvardagar og dei fleste er potte sure.. Har vegra meg mot å gå der. Hauk er Noroco (Drammen, Grønland) si rake motsetning både når det gjeld service og pris.

Jeg foretrekker Hauks litt slappe service fremfor den litt innpåslinte fyren som er hos Noroco. Når jeg sier jeg vil titte litt i en butikk betyr det at jeg vil faktisk vil titte litt på utvalget. Da trenger jeg IKKE å ha en slitsom selger som står 10cm unna og følger med...... Det gjør at jeg syns det er slitsomt og handle hos Noroco, men han har mye interessant i butikken...

Det er synd at Hauk legger ned, selv om de ikke hadde særlig peiling på annet enn laksefiske og andersdupp på skaugen etter ørretpinner.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forstå at det går skeis når det er fem mann på jobb på vanlege kvardagar og dei fleste er potte sure.. Har vegra meg mot å gå der. Hauk er Noroco (Drammen, Grønland) si rake motsetning både når det gjeld service og pris.

Har Hauk i det hele tatt et forhold til noe annet enn laks og ørret??? En gang ville jeg ha prisrabatt på en utgått ambassadeur. Svaret jeg fikk fra innehaveren gjorde at jeg aldri mer satt foten i den butikken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.