Gå til innhold
Fiskersiden

Ny laketur med link


Rage
 Share

Recommended Posts

Ble en liten tur etter laka igjen igår, og denne gangen rigget jeg opp med fire stenger i håp om å kanskje få kroket en av disse raringene.

Mens jeg agnet de første krokene så dro link opp en lita lake, som ble avkroket og sluppet ut igjen uten å bli veid.

Så gikk timene, og etter en del napping og ringing i bjellene, fikk jeg tilslutt kroket en liten lake. Den oppførte seg alt annet enn jeg hadde forventet i andre enden av snøret, og morro var det! Blir garantert enda flere turer nå.

DSCF0250.JPG

DSCF0251.JPG

DSCF0253.JPG

DSCF0254.JPG

DSCF0255.JPG

DSCF0256.JPG

DSCF0257.JPG

DSCF0258.JPG

DSCF0259.JPG

DSCF0260.JPG

Endret av Rage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lake er en fin og snodig skapning. Som man ser på bildene, så ville den ikke slippe tommelen min når jeg skulle slippe den ut :)

hehe.. så søtt da! :) tenkte å prøve meg i helga om jeg så må stå der mutters aleine..hehe--(huff stakar meg) ;) Så om du eller noen andre lake-huer her i området skal ut endag, hadde jeg satt pris på å fått være med noen som kan litt meir.. skammer meg litt da, bor jo rett ved et veldig bra lake-sted! hehe :)B)

Mvh El Dælj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. så søtt da! :wacko: tenkte å prøve meg i helga om jeg så må stå der mutters aleine..hehe--(huff stakar meg) ;) Så om du eller noen andre lake-huer her i området skal ut endag, hadde jeg satt pris på å fått være med noen som kan litt meir.. skammer meg litt da, bor jo rett ved et veldig bra lake-sted! hehe :lol::)

Mvh El Dælj

pm sendt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan på det varmeste anbefale å tilberede lake i wok, med fersk chili, lime og ingefær samt litt soyasaus helt til slutt :) Litt sitrongress er heller ikke å forakte :D

Du må gjærne be meg på det engang! :P:)

Du må gjærne be meg på det engang! :P:)

jah.. bare sånn..: ere noen som veit om denna ørreten fra Peru selges på Spar butikker..? heh :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.