Gå til innhold
Fiskersiden

GOD JUL


Arne L
 Share

Recommended Posts

Henger meg på og øsnker alle en god jul, selv om jeg vel allerede har gjort det med den røde stripen på toppen. JA, vi måtte da pynte litt til jul her inne også. Rèmys ide btw, så jeg ikke tar æren for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ønsker alle en riktig god jul og vil takke alle som har vært med på div fisketurer i 2004.

Vil også takke for alle gode råd og tips en har fått.

Det har blitt et bra år selv om det ble lite fiske i sommer da vi fiksa på bilen.

Men 2005 skal bli enda bedre håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på. Vil takk for alle nye bekjentskap som har oppstått i følge av denne siden i 2004.

Ønsker dere alle sammen en riktig godt jul og et ritkig godt nytt år.

Vi får håpe at fiskersiden i år 2005 tar enda noen steg fremover og blir en møteplass for alle fiskere i hele Norge.

Og at de som bruker siden vil kunne oppleve mye positivt i regi av denne siden i 2005.

GOD GUL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var juletreet på plass og julen har sakte men sikker sneket seg innpå meg, og nå må jeg bare akseptere at den snart er et faktum. Med det vil jeg ønske alle på Fiskesiden en riktig så grei jul enten den feires på den ene eller den andre måten.

Glad for at jeg har funnet denne siden. Den har gitt meg mye kunnskap, artige diskusjoner og noe ergelse [ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh så mange happy christmas meldinger det var her da... helledussen[:0]. Personlig synes jeg Jula er noe fordømt hedensk mas, uten sjarm og glede på andre punkter enn en ekstra fridag. Jul er for unger, bikkjer og gladkristne[^].

Synes en Tom Waits plagiator sa det best i sin christmas sucks:

The raindeer is dead, the sleigh has a flat,

the hooker in my bed is ugly and fat

osv, osv

Gode fridager til dere alle[ :) ][ ;) ]!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-ha! Grumpy old git mr. Frisch! :)

Det er da noen som har forstått det, og vi har derfor tvungen betalt fri hele romjula (ikke at jeg protesterte:). Gleder meg til julematen som er bunkret opp, sene morgener og lange frokoster, fridager avsatt til fisking og å kaste bort tid på å gjøre meningsløse ting.

God jul, everybody!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Frisch

Åhhh så mange happy christmas meldinger det var her da... helledussen[:0]. Personlig synes jeg Jula er noe fordømt hedensk mas, uten sjarm og glede på andre punkter enn en ekstra fridag. Jul er for unger, bikkjer og gladkristne[^].

Synes en Tom Waits plagiator sa det best i sin christmas sucks:

The raindeer is dead, the sleigh has a flat,

the hooker in my bed is ugly and fat

osv, osv

Gode fridager til dere alle[ ;) ][ ;) ]!

En ekstra fridag fikk hele uka jeg... Men du har vel vært materialistisk og skal jobbe i Jula tenker jeg... la ikke Mammon få kontrollen nå Frisch...[ :) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Lak

sitat:Opprinnelig postet av Frisch

Åhhh så mange happy christmas meldinger det var her da... helledussen[:0]. Personlig synes jeg Jula er noe fordømt hedensk mas, uten sjarm og glede på andre punkter enn en ekstra fridag. Jul er for unger, bikkjer og gladkristne[^].

Synes en Tom Waits plagiator sa det best i sin christmas sucks:

The raindeer is dead, the sleigh has a flat,

the hooker in my bed is ugly and fat

osv, osv

Gode fridager til dere alle[ :D ][ ;) ]!

En ekstra fridag fikk hele uka jeg... Men du har vel vært materialistisk og skal jobbe i Jula tenker jeg... la ikke Mammon få kontrollen nå Frisch...[ :) ]

Har egentlig aldri sett poenget med å ha fri, når alle hedningene feirer[ ;) ], så ja jeg jobber, akkurat som i fellesferien. Sneipen får presanger selvsagt, men alle over 15 kan bare drite og dra, noe det forøvrig står i kortene som er sendt ut i disse dager[ ;) ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.