Karl Inge S Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 Vinner for november er : https://www.fiskersiden.no/forum/index.php?showtopic=29331 Gratulerer Vinner må sende pm med fullt navn og adresse til remy som videresender til Skitt Fiske for premie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
øysteiin Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 Slettes ikke ufortjent. Gratulerer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonT Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 Grattis! Flott rapport!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tryta Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 Vel fortjent Gleder meg til neste gang du skal på besøk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Matz Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 Gratulerer! Vel fortjent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabrielsen Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 Vel fortjent ja. Gratulerer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Even A Posted December 3, 2007 Report Share Posted December 3, 2007 Fantastisk rapport med fasinerande vakre bilder frå cowboyland! Grattulerer med seier og ikkje minst ein opplevelsesrik tur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arne mo Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 tryta Postet i går, 17:33 Vel fortjent Gleder meg til neste gang du skal på besøk. Takker så mye. Gleder meg veldig sjøl til neste gang jeg skal på besøk, men med to unger og tredje på vei er det ikke noe som kommer til å skje med det første, men jeg skal tilbake, tro meg . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chironomus Posted December 4, 2007 Report Share Posted December 4, 2007 Grattis, dette var ein verdig vinnar. At bileta blei scanna inn gjorde berre rapporten betre, tykkjer eg. Litt sånn "gamle dagar"-preg . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts