Gå til innhold
Fiskersiden

VESTLANDSTREFF 2008


Recommended Posts

  • Svar 336
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det noen med båt som skal ut på fjorden torsdagen eller fredagen?

Jeg reiser nedover med Kristian torsdag morgen og skulle gjerne hatt meg en tur etter blålange før resten av familien kommer nedover fredag ettermiddag.

:) Det vert nok nokre båter der allereie frå tidleg torsdag, men om det vert båtfiske omgåande veit eg ikkje, Svein. Det vert nok ein tur på ein så kjekk ung mann, enten torsdag eller fredag, ung mann = Kristian. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen med båt som skal ut på fjorden torsdagen eller fredagen?

Jeg reiser nedover med Kristian torsdag morgen og skulle gjerne hatt meg en tur etter blålange før resten av familien kommer nedover fredag ettermiddag.

Hvis det passer Svein, så blir jeg også med på båtfiske hvis det blir fredagen.

Jeg kommer enten torsdags kveld, eller fredag når det passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Var ut med Thomas ikveld og prøvde oss på kaien på Digernes. Det ligger mye tømmerstokker, men ett midtpartiet er vekke. Her er det muligt å stå å fiske, om ikke så mange. Ellers svært mange polakker som svinger nedom med stengene sine.

Men fisken sviktet, ikke en eneste fisk på land med 5 stenger vel 3 timer i sjøen. :mellow:

Men dette kan jo endre seg til neste veke............ :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg ikke har satt frist antar jeg at de som skal på treff vet det og har meldt seg på nå.....(med unntak av de som har kontaktet meg på tlf/PM siste dagene)...... dersom noen drøyer med innbetalingen- vennligst ikke gjør det

Det er en liten kabal ang hyttefordeling som skal gå opp, jeg må bestille agnfisk osv osv- dette blir vanskelig om folk melder seg på siste uken nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal holde makrell i utgangspunktet . Skal kikke nærmere på det når det nærmer seg, men til landfiske skal jeg kjøpe en 20kg`s eske til hver hytte og det bør holde.

Båtfisket er vanskeligere å beregne, men som sagt- skal kikke nærmere på det dagene før treffet, sjekke antall båter osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mye spørsmål nå for en førstereisgutt, men reiser avgårde til Hardanger i morgen, så det er greit og få en del ting avklart. Tar vi med sengetøy? Hva med mat? Blir det noe felleshandling, eller tar vi med det vi trenger selv? Andre ting vi bør tenke på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.