Gå til innhold
Fiskersiden

VESTLANDSTREFF 2008


Recommended Posts

Når du kommer til hytta!

Sjekk at alt er i orden og at hytta er vaska, og at alt innbu og utstyr er på plass. Egen sjekk/utstyrsliste har du fått med i lag med nøkkel.

DET ER IKKE TILLATT Å RØYKE INNE I HYTTENE!

Som leietaker er du ansvarlig for hytta med innbu og utstyr!

Dersom noe blir ødelagt og knust skal dette erstattas av deg. Dersom det vert lånt utstyr (møbler – panner – service) fra andre hytter må det leveres tilbake til den hytta.

Båt og motor:

Naustet er låst, nøkler til låsen skal ligge i alle hyttene. Alle hyttelånere disponerer en båt, ta med navneskilt for å merke din båt. Naust nøkkel skal henge på infoskiltet i hytta. Dersom dere mister nøkkelen koster det kr. 250.- (ny lås m/ 5 ekstra nøkler)

BÅTMOTORENE ER KUN TIL LEIE, for Kr. 100.- pr. helg og Kr. 250.- pr. uke.

Fyringsved ligg i vedskjul på Trollkrabben og under Sjøstjerna.

Bilkjøring er ikke tillat inne på området, med unntak for leietaker i forbindelse med utstyr til og fra hytta. Kjør forsiktig! Barn leker!

Du har ansvar for å rydde på området rundt hytta:

Fjern grillkull og sigarett sneiper som ligg i grillen og utenfor terrassen. Ellers har alle som er på anlegget ansvar for å holde det ryddig på fellesområdet, stranden og i grillhytta.

Før du reiser heim skal du:

 Dersom det er filler og tepper, overtrekksmadrasser som treng en vask, så bruk vaskemaskinen til det. Heng det til tørk før du reiser hjem!

 Båten skal vaskes og settes i naustet før du forlater området.

 Støvsug alle møblene/tepper og vaska skikkelig ut etter deg.

 Vask kjøleskap, komfyr og kjøkken vifte og alt sanitærutstyr på badet.

 La panel ovnene stå på det laveste i vinterhalvåret. Utelysene på.

 Aske fra vedovnen og griller skal fjernes og glassdør i ovnen må vaskes.

 Ta med bosset til hyttecontainer (den står ved veien ned til anlegget)

 Luft hytta skikkelig ut, inkl. dyner/puter. Husk å lukke alle vinduer også på loftet. Trekk føre gardiner i alle rom. La dørene mellom alle rom stå åpne, men husk å låse altan og hytter dør. La ute lysene stå på!

**********************************

Dette henger jeg opp på hyttedørene torsdag sammen med hyttenummer og hyttefordeling. Les dette nøye. Vi blir 35-40stk og det er viktig at alle tar ansvar og hjelper til.

NB parkering- det er god p-plass og vi er ikke krøplinger så unngå kjøring helt frem til hyttene unntatt når man har mye som skal inn/ut av bilen.

OBSOBS- Husk flytedress/vest dere som skal i båt!!!

Kombinerer noen alkohol med bil/båtkjøring(over lovlig grense) fører det til utestengelse fra treff.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 336
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

VIKTIG

Kan de som har med/kommer med båt gi beskjed i tråden eller via PM til meg, inkl hvor mange dager den skal/kan brukes? (F.eks halve fredag-hele lørdag, kun lørdag osv)

Dette er VELDIG viktig for meg ang hvor mye agnfisk jeg skal kjøpe. Eskene koster 300kr stk. og det er dumt å kjøpe både for lite og for mye.... ifjor hadde vi 8 esker og det var ca en eske igjen ved avreise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan de som har med/kommer med båt gi beskjed i tråden eller via PM til meg, inkl hvor mange dager den skal/kan brukes? (F.eks halve fredag-hele lørdag, kun lørdag osv)

Kommer torsdag natt/morgen med 1stk båt.

Blir 3mann 2 dager agnfiske.+konkurranse dagen.

Konkurranse dagen er det kun 1skipper,men sikkert 2 til om anledningen byr seg.

Hjemreise søndag formiddag.

I fjor ble det mye småkjøring pga reker,så i år håper jeg at jeg husker kassa med reker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer natt\morgen til torsdag med ribben min og håper å få den på vannet samme morgen- formidag og den blir vell på vannet til søndag formidag.

Tenker å bedrive variert fiske grunt-dypt, Alt etter fiskemetode kan jeg ha med 1-2 matroser kommer vell å bli på vannet så lenge været gjør det forsvalig og det ikke blir "hatvær"

Båten er en stødig ribb på 16 fot med 60 Hk og med ekkolodd

48468_s.jpg

48467_s.jpg

Har bestilt flere slike "stangbuer" (dette er en 50 pund stang)

15042007220943suQ7kl62hF23.jpg?51

Har også bestilt det samme forfærdelige været (bilde av lomrebrygga)

15042007220943l68NT1Bi4GXm.jpg?94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.

Du vet å legge lista høyt.

Jeg blir fornøyd bare jeg kommer meg ned til grillbua. :D

Vi reiser fra Oslo i 14-15 tiden torsdag.

Vi: Haien,Fredz og Tryta.

:D Ja, det vil vell vera ny pers, Robert. :o Eg håper ryggen din er bedre denne gangen og at du får ei uforgløymeleg langhelg her vest. God tur til deg og andre som har lang veg til treffet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Ja, det vil vell vera ny pers, Robert. :D Eg håper ryggen din er bedre denne gangen og at du får ei uforgløymeleg langhelg her vest. God tur til deg og andre som har lang veg til treffet! :)

I år skal jeg ikke blande diverse substanser vad adkomst,samt ta flere pauser på veien oppover.

Nå er vi 2 som bytter på å kjøre. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år skal jeg ikke blande diverse substanser vad adkomst,samt ta flere pauser på veien oppover.

Nå er vi 2 som bytter på å kjøre. :)

:o Då held nok ryggen til litt fiske og. Eg rekner med at du har frukosten klar når eg kjem ut på formiddagen (innbakt lomra m/ snadder). :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok bra, stabler man slike esker oppå/inntil hverandre holder de temperaturen godt, jeg får stable i naustkjelleren eller noe sånnt.

Ifjor måtte jeg kaste makrell for hundrevis av kroner fordi det gikk litt over styr med eskene så jeg tenkte jeg skulle ha litt mer kontroll i år :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel ein stor fryser i felleshuset ellers var det skrale greier.

Ja den tar noen esker den, så det ordner seg :blink:

Kjenner jeg gleder meg nå, begynner å komme flere båter på plass og det er konge :)

Flott at folk stiller opp selv om de ikke er aktive på FS, kan nok takke Even og Helge mye for det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.