Gå til innhold
Fiskersiden

To blankere på skogseid


Rønsingen
 Share

Recommended Posts

Takker og bukker!

Det må ha vært uendelig bra fiske når dere begge klarer å få fisk over kiloen der inne :)

Bra dere satte skapet skikkelig på plass nå.

Gratulerer så mye til dere begge

Hehe sant det ja. Terje P hadde vel landa 14 over 8 på en dag med så bra bett :P

Gratulerer så mye til begge to. Synes du smilte mindre og mindre for hver fisk du fikk jeg Jan ( vel å merke før Svein fikk fisk ;) ) Godt du er snill med gamlefar.

I en hvilken som helst annen fiskesituasjon så hadde jeg nok smilt mer og mer jo fler fisk jeg fikk en gamlefar, men denne gangen syns jeg rett og slett synd på han. Bra det løsna så jeg kunne mobbe han litt på slutten ;)

Snilt av deg (Jan) å la Svein få dra opp et par fisker..

Lånte du vekk stanga di, eller kroka du dem først for han, og lot han drille dem opp?? :D

Hehe kroka de nok ikke, men han måtte låne en krokfortom etter fire mista fisk... Da satt de:)

Kan jo nevne i samme slengen at vi glemte håv (kanskje det var det som gjorde utslaget), så all fisk ble landet for hånd.

Det som var en smule overraskende var at vi ikke feilkroka en eneste fisk bortsett i fra en liten tass. Sist helg var det jo nesten fler feilkrokinger en periode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svein mista fisk både på sirkel og J-krok. Og de 8 som kom i båten ble tatt på Owner mousquito str 2. Som er en J krok med litt tykkere gods en Owner chinu. Om det var kroken som gjorde forskjellen er ikke godt å si, men det ble ikke mistet en ensete fisk som satt på i mer en 3 sek på denne kroken. Alle fiskene satt i ganen eller i vinkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.