Gå til innhold
Fiskersiden

Ein liten fisketur på ein fin Januardag


oohaga
 Share

Recommended Posts

Når du våkner til en lignende Januardag som dette:

44345_s.jpg

Så er det bare til å pakke stenger og resten av fiskeutstyr, ut i bilen og komme seg avgårde! Kjørte til en fiskeplass som jeg har fått fin fisk på tidligere (men da hva det varmere i sjønen)

Du kan si det gikk en stund før vi fikk første "Runnen" Det kan ses på poden! :lol:

44348_s.jpg

men etter ca.2 timer kom det ett kraftig utras på stanga til venstre som ligger på bakken, jeg fikk tatt stanga før den for på sjønen :

44351_s.jpg

Etter litt utras og litt inn så nærmet fisken seg, hva det en ganske stor Sei? Nei pokker det e jo en blank en :o Jeg fikk ropt til poden att han måtte være rask og hente håven (Ska si han hva snar)

Denne hva det fart i! Kjempe gøy,siden det er en stund siden man har kjørt Laks:)

Fikk håvet, vekt og målt fisken:) 2900g. 61cm.

Fikk ikke tatt ett noenlunde bra bilde før jeg kom hjem,siden jeg bare hadde med meg mobiltlf. Rekner med dette er en fisk i fra ett oppdrett :)

44347_s.jpg

44346_s.jpg

Etter dette hva det nesten helt stilt, fikk en lita lange som poden fikk æren med å ta opp.

44349_s.jpg

Fikk laksen på dette:

44350_s.jpg

Sirkelkrok/Reke/Makrell/Plastikk blekksprut.Så den tar hvis mer en møresilda :)

Etter dette ble det mørkt og vi pakket sammen og dro hjem.Vell fornøyd med dagen!

oohaga

Endret av oohaga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med fin fangst.

Takker for den :lol: Jeg er på vei ut igjen nå i kveld, men på en annen plass.

Uten å ha tatt inn bildet og forstørret det; det er for meg en oppdrett ja...

Grattis med fangsten anyhow. :)

Men denne arten har nok KIS litt mer peiling på enn meg. :)

Takker :o Kan hende han svarer på tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha! That's not correct, mate! :P

You blanked too? in that case We must be the only two in the west to blank the weekend :D

Everyone catching Salmon and big ol lings (and little ones), I couldn't even catch a cold... must be the new gear I've bought, prolly defective.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You blanked too? in that case We must be the only two in the west to blank the weekend :lol:

Everyone catching Salmon and big ol lings (and little ones), I couldn't even catch a cold... must be the new gear I've bought, prolly defective.

No, there is three of us.. :blush:

Fin fjøslaks!! :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin fangst. Husk å melde den inn til Alt om fiske, blir ikke tatt så altfor mange lakser på denne tiden av året så vinnersjansen er god!

Takker for gratulasjoner og for tipset :) Men jeg lurer på hvordan skal jeg gå fram, når jeg skal melde den inn til Alt om fiske??

oohaga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.