Gå til innhold
Fiskersiden

Gjett filmen/sangen


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 742
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

True Romance, den udødelige scenen hvor Hopper prøver å irritere mafian til å drepe seg så¨han ikke skal avsløre hvor sønnen er :)

Jeg vet jeg har rett :)

Neste "oppgave"

Film:

Today... is Christmas! There will be a magic show at zero-nine-thirty! Chaplain Charlie will tell you about how the free world will conquer Communism with the aid of God and a few marines! God has a hard-on for marines because we kill everything we see! He plays His games, we play ours! To show our appreciation for so much power, we keep heaven packed with fresh souls! God was here before the Marine Corps! So you can give your heart to Jesus, but your ass belongs to the Corps! Do you ladies understand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos britisk høyland, i hvilken film (like bra som trainspotting, om ikke bedre) spiller s.... c...... en journalist som krasjer i en hanglider?

Eller, hvilken låt er det som produseres med trommisen ute på taket av studio i samme film?

Endret av Olagaard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bram Stoker's Dracula

Edit: Satser på at det stemmer og kommer med en ny:

(Film)

"Where do they teach you to talk like this? In some Panama City "Sailor wanna hump-hump" bar, or is it getaway day and your last shot at his whiskey? Sell crazy someplace else, we're all stocked up here."

Endret av hansemann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Film)

"Where do they teach you to talk like this? In some Panama City "Sailor wanna hump-hump" bar, or is it getaway day and your last shot at his whiskey? Sell crazy someplace else, we're all stocked up here."

Svar : Livets lyse side (As good as it get's) - derav avataren din :) ?

Nytt sp.mål (satser på at svaret var korrekt...):

"Ford, You're Turning Into a Penguin...Stop It"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heey, stålhue ;): vent på din tur!

Mitt forslag: "Don't get mad, get even!"

"FIrst wives club"... Litt lite mandig valg av film eller? :unsure:

Neste: "Sand is overrated. It's just tiny, little rocks."

Mvh Oz

Edit: Javel... SÅ dere trenger litt mer hjelp? Ok, her har dere: Komedieskuespiller i uvant rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos britisk høyland, i hvilken film (like bra som trainspotting, om ikke bedre) spiller s.... c...... en journalist som krasjer i en hanglider?

Eller, hvilken låt er det som produseres med trommisen ute på taket av studio i samme film?

Siden ingen har svar på denne, kan jeg jo røpe at filmen heter "24 hour party people", og den er et must-see!! Fantastisk bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evig solskinn på et plettfritt sinn

Geni du. Kjør hårdt.

Mvh Oz

Edit:

Siden ingen har svar på denne, kan jeg jo røpe at filmen heter "24 hour party people", og den er et must-see!! Fantastisk bra!!

Legger til at jeg er fullstendig enig med Olagaard i dette, og skammer meg over at jeg ikke tok det på hanggliderkræsjet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.