Gå til innhold
Fiskersiden

Gjett filmen/sangen


Karl Inge S
 Share

Recommended Posts

  • Svar 742
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

en av rambo filmene er vel ganske sløvt svar OZ

Det er jeg enig i, men det er bare den første som er severdig, og det er ikke fra den. De andre suger lamakuk. Nå har jeg ikke sett den siste... Dagbladet ga den en ener. Rarild Abrahamsen i Stavanger Aftenblad ga den en femmer. Jeg pleier å stole på Rarild. Selv om det ikke alltid har vist seg å være veldig lurt.

Vilhelm: Ja, nei, ja.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pearl Jam har bidratt på soundtracket til en underlig (og meget god) film som blant annet handler om en fisk. I denne filmen spiller en mann som også har en av hovedrollene i en en helt annen film, en film som har en meget god busscene.

Hva heter filmen som blant annet handler om en fisk?

Hva heter filmen med den meget gode busscenen?

Hva heter mannen som spiller i begge disse filmene?

Mvh Oz

Big fish

Almost famous (så den akkurat, for en kongefilm!)

Billy Crudup

Hah! Jeg har korrekt staving!

Endret av Triturus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trond tok den. En av mine definitive favorittfilmer. Scenen i bussen der de begynner å synge på Elton Johns "Tiny Dancer" er så fin at jeg får lyst til å gi alle jeg ser en klem. Dere som ikke har sett denne: Skam dere! Og stikk ut og kjøp den med en gang. Nei, ikke lei, KJØP!

Trond, the dancefloor is yours.

Mvh Oz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg enig i, men det er bare den første som er severdig, og det er ikke fra den. De andre suger lamakuk. Nå har jeg ikke sett den siste... Dagbladet ga den en ener. Rarild Abrahamsen i Stavanger Aftenblad ga den en femmer. Jeg pleier å stole på Rarild. Selv om det ikke alltid har vist seg å være veldig lurt.

Vilhelm: Ja, nei, ja.

Mvh Oz

Vel, ikke riktig svar.

ot: dessuten, Rambo 4 er akkurat hva den skal være, Rambo! Ergo hadde den fått sekser av meg, hvis man ser Rambo og forventer seg en thriller uten dimensjoner har man lite som filmkritikker å gjøre. Nå er gjerne filmer med dårlig kritikk gode filmer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engelsk film fra 2004 som handler om hooligans, hovedpersonen er fanatisk Chelsea-fan.

Hva heter filmen, og hva heter hovedrolleinnehaveren?

Denne skuespilleren har også spilt i en engelsk film fra 1999 der det synges en morsom versjon av "God save the queen".

Hva heter denne filmen og hva drev rollefiguren med når mora kom inn på rommet?

Edit: skriveleif

Endret av Trond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som over, men "slapping the salami" som forslag på siste (Uttrykk forøvrig hentet fra en annen film med en kar som senere har kjørt buss for harde livet....

(Det var egentlig første tanke, men syntes det hadde vært for lett...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig!

Tar også med et sitat fra The football factory.

Tommy Johnson: Kicked half to death, florists, cabbies, nightmares and visions; one of the old soldiers gone forever; Bright gone for a seven; and bollocks so ruptured that the only thing I'll be pulling for months is a chain.

After all that you really do have to ask yourself if it was all worth it... course it fu*king was!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da ble det meg da får koke sammen en kjapp en før leggetid:

Hva har Siste Samurai, The Rock og Pearl Harbour til felles?

Fellesnevneren hadde i sine første produktive år en forholdsvis fast samarbeidspartner. Hva het han?

2 svar påkrevet mao.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.