Gå til innhold
Fiskersiden

Apropos film,


Olagaard
 Share

Recommended Posts

Er det ikke utrolig irriterende når folk fisker i filmer, og drar opp en stein dævv sak, ja nærmest frossen, som de rister i stanga med for å få den til å se levende ut?

Noen som vet om (vanlige spille)filmer hvor noen faktisk får en fisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet den nevnte filmen har noen svin på skogen den også - et par av dem godt synlige om kan ser litt nøye etter... (men dette er vel av de bedre og i helt andre enden av skalaen en frysefiskene)

OG JO - MEGET IRRITERENDE...

Ellers så synes jeg spillefilmen om havabbor var overbevisende ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg i årevis irritert meg noe inni hamperævva over alle bilene uten skilt som sviver rundt i amerikanske filmer og serier :D:D:blink:

Hvor vanskelig kan det være å få på et skilt!!!???? Om ikke annet så klin på en hvit lapp med påskrevne nummer, det ville faktisk sett bedre ut....

Men steindau Rimi-regnbue tar seg heller ikke særlig ut, den er grei!

Endret av ford prefect
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gamle mannen og havet" har en heftig fiskescene

Fiskesekvensen i denne filmen er egentlig laget i en annen film som er basert på en Hemingway-historie. Denne heter "Islands in the stream", og handler om en far og hans forhold til sine to sønner. Det er den ene av sønnene som får sverdfisken. Det er etter min mening kanskje den heftigste fiskesekvens som noengang er laget i en spillefilm. Den i "Den gamle mannen og havet" er endel kortere, da alle scenene der båten og guttungen er med er klippet bort. Filmen er verdt å se bare pga fighten med sverdfisken.

Mvh

Cannonbang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.