Gå til innhold
Fiskersiden

Så var gullet heme 2


asmund aa
 Share

Recommended Posts

Og da er konklusjonen?????

sannsynligvis lite og ingenting plast inni her :wub: ?

Hovbegrunnen til at jeg kjøpte disse var mangelen på snørefører, da det er bare en stor kilde til trøbbel.

En snelle som blir kalt Big Game i 10000 størrelse er nok beregnet på sintere fisk enn de jeg har tenkt å utsette den for uannsett så jeg ser ikke på dette som noe problem. Power Aeroene vil uannsett alltid være med som back up. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovbegrunnen til at jeg kjøpte disse var mangelen på snørefører, da det er bare en stor kilde til trøbbel.

En snelle som blir kalt Big Game i 10000 størrelse er nok beregnet på sintere fisk enn de jeg har tenkt å utsette den for uannsett så jeg ser ikke på dette som noe problem.

Nettopp, snørefører er noe skit når man fisker etter skikkelig stor fisk. Og ja, Amb 10000 big game er nok beregnet på å tåle langt tøffere belastninger enn de fleste av oss råker borti i vårt "normale" fiske, selv malle iberegnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, snørefører er noe skit når man fisker etter skikkelig stor fisk. Og ja, Amb 10000 big game er nok beregnet på å tåle langt tøffere belastninger enn de fleste av oss råker borti i vårt "normale" fiske, selv malle iberegnet...

Jepp!

Og vi har jo begge fingra med en Shimano Tekota 700 som ikke hadde tålt presset i Segre........, enten så går det eller så går det ikke :)

vil tro det er større sjangs for å "knuse" Power Aeroen enn denne Ambissen under kjøring av Malle for eksempel, blir det havari så blir det bare å ta seg en gåtur innover på land :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.