Gå til innhold
Fiskersiden

Noen som kan lose meg til disse artene


link
 Share

Recommended Posts

Litt tidlig ennå...

Karpe og suter tar du i Kasut. Blir sikkert endel turer der i løpet av sommern, mange som vil ha guiding til de.

Karuss har jeg tatt i Damtjern, sikkert lettere andre steder.

Gullfisk er vel lettest i Tønsbergområdet.

Gstrike skal ned til Østlandet i Mai en gang og prøve etter de samme artene. Du får henge deg på da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du ikke mangla gullbust eller laue :)

Ellers er det jo gjørs-garanti i Dyno på rette tiden av året. Tok med sønnen min dit i fjor sommer for at han skulle notere arten - og det tok vel 10 min eller noe sånt. Men er du for tidlig ute kan du slite litt - eller hvis du på død og liv vil ha den på flua (for det vil du vel? :D )

Er et vann her i Oslo som kryr av bittesmå karuss hvis du til slutt blir desperat og bare vil ha arten uansett str - vannet er Langmyr tjern og etter at jeg fortalte om det på OFA-forumet har det vært masse folk der og sikret seg arten. Fikk faktisk min første karuss i mitt liv der - etter at jeg hadde hørt om en garnfisker som hadde blitt sur fordi fisken han trodde var ørret var karuss og at man måtte kaste garnet (he he - til pass for han!).

Endret av Gabrielsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mangler noen arter på lista mi som kunne hvert ønsklig og ha.

Spørsmålet mitt da er om noen kan lose meg til disse arter

karpe

karus

gjørs

suter

gullfisk

Får ta deg en tur opp til meg, så kan vi ordne karus... er en dam med plenty av dem :)

har faktisk ikke fått somla meg dit selv.... litt feil årstid...er is der ennå... meeen... snart vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.