Gå til innhold
Fiskersiden

Påmelding Vestlandstreff 2008


Recommended Posts

Du er selvsakt velkommen, du som alle andre :P

Får si unnskyld for feil opplysning anngående busstopp på Føynå.

Jeg viste ikke at bussen stoppa på parkeringsplasen etter bommen, men den lokale helten Helge S har bedre kontroll enn jeg har på akkurat den saken ;)

Nja........Helge viste ikke at bussen stoppa på Føyno i det hele tatt :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest StadJon

Jeg fleipa egentlig ikke, jeg er alltid fly forbanna. :P

Har sendt mail til bussfolka nå for å høre om de har noen gode tilbud fremover, hvis ikke så blir det nok like gjerne fly tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert pr. 10.03

Gi beskjed dersom du har betalt innen 10.03 og ikke står på lista.

PÅMELDTE:

Karl Inge

Remy

Hunter+Merete+3rakkerunger

EvenA

HelgeS

LasseB

Stadjon

Fredz

Joost

Torrybra+Annki

Taxisvein

Trond

Christer

Rønsingen+Fru Rønsingen

OlaG

ThorEH

Aej

Karleif

Tailbait

Tryta

Haien

Truttakiller

Gjørs

ukjent

21128_s.jpg

camplogo2.jpg

steindal.gif

baardsen.gif

46728_t.jpg

46726_t.jpg

46727_t.jpg

46729_t.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et spørsmål til deltakerene fra østlandet: Jeg har en mulig kjøper til en kajakk som er bosatt på østlandet. Dersom det blir noe av salget lurte jeg på om det er noen som kunne tatt den med seg til oslo? vekt: 16 kg, lengde 290, bredde 72cm. Send meg en pm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÅMELDTE:

Karl Inge

Remy

Hunter+Merete+3rakkerunger

EvenA

HelgeS

LasseB

Stadjon

Fredz

Joost

Torrybra+Annki

Taxisvein

Trond

Christer

Rønsingen+Fru Rønsingen

OlaG

ThorEH

Aej

Karleif

Tailbait

Tryta

Haien

Truttakiller

Gjørs

Knut PH

Endre, Ingve, May-Helen (Bor i bil/telt)

Affi

Øystein+Sigurd D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva skal du i Albania etter da? :P

Det nærmeste blir nok å se på Bergensværet på den siden.. Som heller ikke er lystig på fredagen : "Cloudy; a mix of snow and rain in the morning, then afternoon thunderstorms. Winds from the WSW at 19 km/h."

Lykke til med treff alle sammen :) Skikkelig fiskevær!

Endret av ford prefect
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StadJon

Jeg spør en gang til sånn i sikkerhets skyld:

Er det noen her som skal kjøre fra Trondheim eller nærområdene her? Det begynner å se stygt ut hva meg og treff angår, pengene strekker rett og slett ikke til. :):P

EDIT: Kjøpt meg minipris billetter på toget nå, det var eneste utvei. Kunne ikke vente lengere i tilfellet det også ble utsolgt/dyrere.

Endret av StadJon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør en gang til sånn i sikkerhets skyld:

Er det noen her som skal kjøre fra Trondheim eller nærområdene her? Det begynner å se stygt ut hva meg og treff angår, pengene strekker rett og slett ikke til. :):P

EDIT: Kjøpt meg minipris billetter på toget nå, det var eneste utvei. Kunne ikke vente lengere i tilfellet det også ble utsolgt/dyrere.

Har med nok utstyr oppover,så den delen slipper du å bekymre deg for. :D

Er flere som er i samme økonomiske situasjon som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør en gang til sånn i sikkerhets skyld:

Er det noen her som skal kjøre fra Trondheim eller nærområdene her? Det begynner å se stygt ut hva meg og treff angår, pengene strekker rett og slett ikke til. :):P

EDIT: Kjøpt meg minipris billetter på toget nå, det var eneste utvei. Kunne ikke vente lengere i tilfellet det også ble utsolgt/dyrere.

Skal lage et tackel til deg til havfiskebiten, så har du et i reserve siden du har lite med ståler på konto, kan ikke garantere deg storfisk, men kansje...............

:D

Lurer på om det er flere plasser igjen på hyttene, en dobbeltseng til meg å ladden ?, he he.

Påmeldingsfrist ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr ikke satt påmeldingsfrist men det er klart, ikke vent med å melde dere på nå :)

Det er en ganske vanskelig kabal å få hytteplasseringen til å gå opp mtp barn, dobbeltsenger osv- så jo før dere melder dere på, jo bedre. Det er ikke mange ledige plasser igjen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr ikke satt påmeldingsfrist men det er klart, ikke vent med å melde dere på nå :)

Det er en ganske vanskelig kabal å få hytteplasseringen til å gå opp mtp barn, dobbeltsenger osv- så jo før dere melder dere på, jo bedre. Det er ikke mange ledige plasser igjen heller.

Vi kommer uten familier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at noen er bekymret for manko på båter.

Minner da om at jeg har denne båten til utlån til vestlandstreffet.

Nedstrand2.jpg

Bin Ladden å jeg har planer om å kjøre en annen båt over sletta til treffet (plan A).

Blir det for dårlig vær MÅ vi sannsyneligvis ta denne båten selv på henger å kjøre ned(plan B )

Vill bare nevne dette igjen, synd om båten skal stå utenfor huset her å ikke bli brukt hvis den kan glede noen å bli brukt på Vestlandstreffet.

Dregg å langt dreggtau er med i båten om noen skal satse dypt.

Endret av Mr Big fish :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.