Gå til innhold
Fiskersiden

Konkurransen 2005


 Share

Recommended Posts

  • Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

Har ikke jeg gitt deg KLAR beskjed om å slutte og fiske Karleif? HÆ????? Tunghørt? SLUTT! NÅ!

Eller ta i det minste 2 ukers pause mens jeg kaster bort verdifull poengtid med å fiske laks:-)

Stakkars deg som MÅ fiske laks. Her er det mye sympati å få[ :) ] Ellers så synest eg du rauter vel mye med tanke på att det ser ut som om du har avgjordt konkurransen allerede[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hehehe - ja du har rett Karleif - litt testing ble gjort online. Dette pga et problem med at mer enn 15 fisk VISES på listen om man registrerer dette, MEN poengene i totalsummen (på Poengoversikten) er riktig da den er summen av de 15 beste fiskene. Ville bare dobbeltsjekke dette før jeg la inn mer fisk nå - feilen med for mange viste fisk i listen retter jeg så fort jeg får tid, nå skal det nemlig registreres fisk i bøtter og spann som har rent inn de par siste ukene.

Kan ellers nevne en annen for dere nyttig justering - om man sorterer på f.eks fiskeslag nå, så kommer de ikke bare i alfabetisk rekkefølge, men med største fisk øverst for hvert slag og i fallende rekkefølge. Samme opplegg når man sorterer etter navn på fisker - da kommer fisken med mest poeng øverst - minst poeng nederst - lettere for dere å se hvilken fisk som har minst poeng otg hvem som har størst av hvert slag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konkurransesponsorene:

fiskersiden.gif

Knapp.jpg vega.jpg avkrokenannonse.gif fish_logo_poster_tekst_fisk.gif

Da skulle vi være ajour igjen - PUH!

Er noen karer på toppen nå som skal bli seie å bryne seg på.

Følg med - tipper det blir taktisk fiske på en og annen utover høsten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott innsats Espen, bare tulla igår når jeg sa at jeg forventa å se resultatene idag:-)

Jeg er veldig fornøyd sålangt ihvertfall, og 3 fisker over 90poeng når 100 er norgesrekord..... veldig fornøyd er jeg faktisk!!! Blir vanskelig å holde igjen for de bak tror jeg, ingenting er avgjort.

De 5 øverste:

KIS 790

Karleif 690

OHHeier 580

Arve Åsnes 570

OPhenrisken 475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av ThorEH

Si ikke det, sørv på 6-700, stam på ca 2, buk på det samme, og kanskje med litt flaks noen andre 50poengs fisk så er jeg der oppe :-)

Med en tur til Særp/fredrikstad området har du de artene pluss mort på minimum 4-5 hekto og Fin Brasme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mangler 7fisk Tjor, med 330poeng bak må du ha 45poeng i snitt på de 7 fiskene for å være likt med min poengsum nå. Med en tur på østlandet , guiding på Steinsfjorden m.m. er det fullt mulig. jeg føler meg ikke trygg. og Karleif, han vet jeg jobber godt nå for å pønske ut en plan. SMS har varslet storsatsing fremover og AÅ har jo fisket rævva av de fleste siste mndene....

Også litt enig med Thor, førstepremien er jo fin, men det er vel litt skralt under den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

Du mangler 7fisk Tjor, med 330poeng bak må du ha 45poeng i snitt på de 7 fiskene for å være likt med min poengsum nå. Med en tur på østlandet , guiding på Steinsfjorden m.m. er det fullt mulig. jeg føler meg ikke trygg. og Karleif, han vet jeg jobber godt nå for å pønske ut en plan. SMS har varslet storsatsing fremover og AÅ har jo fisket rævva av de fleste siste mndene....

Også litt enig med Thor, førstepremien er jo fin, men det er vel litt skralt under den?

Ingen fare KIS, etter gullfiskrekordene til deg og Thor har eg mer eller mindre gitt opp kampen! Slutt på ferien er det også, og har nett flytta inn i ny leilighet som skal pusses opp, så det blir altfor lite fisketid fremover[ :) ] Irriterende egentlig, men målet var å komme blant de ti beste og det må eg da klare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.