Gå til innhold
Fiskersiden

Konkurransen 2005


 Share

Recommended Posts

  • Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

sitat:Opprinnelig postet av ThorEH

Trallala.... [ :P ]

Og la oss ikke glemme dette "hei hvem ligger øverst på lista " innlegget som startet dette tullet... dette er bare trist thor[ :D ]

Nuvel... jeg husker da en som var minst like cocky når han leda med omtrent samme poengsum en stund [ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Karl Inge S

Tror det blir knallhardt, og slik det utvikler seg, er jeg veldig fornøyd med topp-3 plassering om jeg klarer det. I tillegg til de 3 som ligger samlet øverst, har en flere med høyt snitt og få innmeldte bakfra, f.eks TEH og StåleG, ikke å forglemme gutter som Heier eller OP....nei dette blir spennende!

Så cocky mener du [ :P ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg vel bare innse at det ble 2.plass på meg i år, noe jeg selvsagt er meget fornøyd med. Gratulerer til Thor som kom MEGET sterkt på slutten av året. Meget imponerende resultateter i år, bla hadde både jeg og Thor et snitt på over 60poeng pr.fisk.... mange fisk rett rundt og OVER gjeldende n.rekord også, årets klart mest imponerende fisk er selvsagt Davidsens havabbor.

Uansett viser resultatene at innsats belønnes. Både jeg og Thor har over 100turer i året, og jeg vet at de nærmeste på listen ikke tilbringer mye dødtid på so**** de heller.

Gratulerer til alle som var med(dere slo alle som ikke var med!), og velkommen til årets konkurranse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share


×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.