Gå til innhold
Fiskersiden

Alene på isen


Remy
 Share

Recommended Posts

Tok en tur ut på isen, 1,5 time for å bråteste et nytt vann jeg har siklet på lenge. Speilblank is, 10cm, sol, men først var det møte med den nye jobben. Utpå isen var jeg 12:00 og fisket konsekvent med balanse med 3 maggots på. Det tok ikke lang tid før det ble noen små borrer, og hele tiden satt jeg og tenkte på Blandevann med litt Buksevann og monster abboren, men tok IKKE turen ditt fordi jeg tror det har godt av å roe seg litt (overtroisk). Anyway, isen smalt, sang, sprakk over alt, så ut som mosaikk og noen ganger prakke det veldig nære, men det er jo bare et godt tegn. Plutselig smalt det i snøret, men ikke noe mer. 3 små napp, tilslag, pang, dra, napper, opp av hullet, abbor 885g på Milo digitalvekt. Not bad for jomfuturen på isen på vannet. Rigget opp sekke, satte kamera oppå, skrudde på, piiiiiiiiiip change battery pack [} :D ] Cato, hvorfor i allverden minnet du meg ikke på å lade kameraet da, var jo flatt i går å [ :o )] men men.... I morgen deriomt, er det vær, blir det fisketur. Må stressfiske før jeg begynner å jobbe fulltid til Mandag! Nå er det omrigging og lake som står for tur!!! Rapport kommer, håper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitat:Opprinnelig postet av Remy

Er for Accenture, tidligere anderson consulting, Human Resources og Rekkrutering.

Gratulerer! [ :D ] Men du bør vel kanskje ikke stå "Rekkrutering" på visittkortet ditt? [ :o ] Ok, vet man ikke skal disse for skrivefeil, men klarte ikke dy meg når det var navnet på nye jobben.

Full stilling antar jeg? Du får fortsatt tid til fiskersiden.no? *litt bekymret nå, selv om jo jobb for Remy tross alt er viktigere*

EDIT: Gratulerer med abbor-fangster og ikke minst storabbor-napp i det siste. Ikke så altfor mange som er så inne i fluefiske som prøver så hardt og lykkes på arter som abbor, lake og karpe (du prøver igjen til sommeren?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekruttering og human resources er vel bare et pent uttrykk for å være hallik det[ :o ][ :D ]

Skrabbla med ny jobb, digg å være bidragsyter og ikke mottaker? Ellers er det jo morsomt å se at du har sansen for vann som produserer ok borre, blir spennende å se om det dukker opp noen knosinger med tiden, du har startet svært bra ihvertfall[8D]. Grattla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jobb og flott abbor.

(til dere andre... det er vel ikke så viktig hvilket vann det er?? når det ikke er lagt ut i fangstrapporten kommer det vel neppe noen bekreftelse på om dere har gjettet riktig... og har dere en anelse om et bra vann er det vel bare å dra dit å prøve det da.)

[ :D ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Remy.. Endelig en jobb med digg tittel selvom arb.led innen økonomi og markedsføring ikke er å forakte det heller, ihvertfall ikke når det gjelder fisketid. Og imponerende den borrepumpinga di, det er nesten så jeg begynner å like deg...

Hey, jeg sa bare nesten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.