Gå til innhold
Fiskersiden

LIVE fangstrapporter :)


Recommended Posts

Prøv og få noen til og løfte deg etter pænis du ;)

Men hvis fisken gikk til mat er det jo greit nok :goodjob:

Har ikke opplevd det enda, heldigvis. Men å bli dratt etter håret (av moder`n) mange ggr. Og nå kan jeg henges etter håret, kjenner ikke et døyt :rolleyes:

Regner nok med at Even skal ha skaten til middag ja. Tenkte nå på det billedmessige jeg da :thumbsup:

Endret av sølvreven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Ja, Vilhelm, den vert mat, mi første spisskate skal nytast i morgon, og nokre dager til. :dribble: Det var forb... tungt å løfta den opp frå 300m i sterk straum, og eg var glad for at eg hadde seler og dinoutstyret med meg idag.

Grattis Even! Regner med du dropper pinglelaksene i Gaula til sommeren etter dette?? :dribble:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

Grattis Even! Regner med du dropper pinglelaksene i Gaula til sommeren etter dette?? :dribble:

Mr. Noodles, eg er ikkje vorten bortskjemt med fisk enno, eg tar imot alt eg kan fanga med stor fornøyelse og ydmykhet, og når eg kjem opp til gullelva er det med nytt mot og håp. :dribble: Alt til sin tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Dei gamle er eldst, Øystein, vitale mål: 12,75kg, br 95cm, lgd 135cm. Meld den inn du....

Melde den inn? Tror du at denne vil gi poeng då Even...? :dribble: Meget bra levert av Flatfisk "kongen" Fra Stord! :dribble:

Legger ved nokre av bildene eg knipsa av Skata... Fin fisk å innvie det nye kamera'et mitt med dette! :bow:

101293_s.jpg

101294_s.jpg

101295_s.jpg

101296_s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even, et tips: flå vingene og sleng dem i en varm panne. Svi de godt på begge sider, da vil mye av ammoniakken feste seg i panna. Vask så panna grundig og surr dem i fløte(evt sleng dem i ei langpanne med samme ingredienser). Du vil kjenne amonniakklukta godt etter å ha frest de første gang. Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, Crister det visste eg ikkje, det var mange som ville ha bilete vedankomst, neste gang... Neida, den neste vert returnert. :thumbsup:

Legger du skulda på meg no Even...? :lol: Får håpa at kjøttet på fisken ikkje har blitt øydelagt... Er jo kjekt å kunne nyte eit bedre måltid når ein har fått ny art... :bbq:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.