Gå til innhold
Fiskersiden

LIVE fangstrapporter :)


Recommended Posts

Les første posten :)

Ja da, har prøvd det...men linken virker ikke. Har skumlest de første to sidene, og heller ikke der står det info om hvordan få dette installert.

I tillegg på mms.pipp.no står det:

MMS Blog is closed!

I have decided to close down the MMS Blog Wiki and Forum due to a security flaw in MMS Blog, and that I don't have time nor the interest in fixing it.

If someone wants to step in and take over maintaining MMS BLog I'm happy to give away everything.

If you want to be the maintainer of MMS Blog, please contact me at mms [at] pipp.no

Så, hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hehehehe, ja, planene er i hvertfall klar. Det "forklarende bildet" er litt uklart - får skylde på mobilen... Men kan forklare at bak på disse jiggene er det et hull. Derfor har jeg beholdet 4 cm av tampen i knuten til kroken. Denne tampen har jeg brettet dobbelt og presset inn i det nevnte hullet. En badekartest tyder på at de faktisk svømmer bedre med kroken montert her enn ellers da jeg synes halen er litt tykk og svømmer litt dårlig til vanlig, men med den ekstra tyngden ser det ut til at det skal mindre til før den logrer. I tillegg skal det eksperimenteres med litt pynt som blafrer på kroken som vist litt lengre ned i mms-bloggen. I tillegg har en del av jiggene fått surret opp et lag med ultråd mellom hodet og gummien som trolig gjør at den sprer lukt mye lengre når den er lagret sammen med agnfisk og badet i YUM.... Så får vi bare komme oss utpå og se om teori og praksis er forenelig....

...og stort grattis til apekatten selvsagt.....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.