Gå til innhold
Fiskersiden

Kjerringvik - Ula


Vango
 Share

Recommended Posts

Det finnes ikke fisk i dette området..! Bare les fangstrapporten til Sarepta.

Gruppe: Medlemmer

Poster: 257

Medlem fra: 11.01.2007

Medlem nr.: 3.751

Ramnessportsfiskere.org skulle på fisketur til Ula men havnet på Malmøya. Vakkert sted med variert natur både over og under vann. Utolig klart vann. Vi fisket med det meste i fem timer. Noe gikk naturligvis bort i kaffe og bålkos som seg hør og bør. Resultatet ble en liten torsk som dessverre var litt mindre enn minstemålet vårt på 50cm. Hørte også at fiskeklubben med det klingende navnet "pølsa" hadde hatt en 24 t fiskekonkurranse hvor 14 mann dro på land 3 fisker.

Sportsfiskefjorden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke fisk i dette området..! Bare les fangstrapporten til Sarepta.

Gruppe: Medlemmer

Poster: 257

Medlem fra: 11.01.2007

Medlem nr.: 3.751

Ramnessportsfiskere.org skulle på fisketur til Ula men havnet på Malmøya. Vakkert sted med variert natur både over og under vann. Utolig klart vann. Vi fisket med det meste i fem timer. Noe gikk naturligvis bort i kaffe og bålkos som seg hør og bør. Resultatet ble en liten torsk som dessverre var litt mindre enn minstemålet vårt på 50cm. Hørte også at fiskeklubben med det klingende navnet "pølsa" hadde hatt en 24 t fiskekonkurranse hvor 14 mann dro på land 3 fisker.

Sportsfiskefjorden!!

Har min lille hotspot med flatfisk, torsk, og store mengder berggylte der nede, så fisk skal vi prøve å få. :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fiske Øyvind

Ula har fine plasser for fiske. Gjerne Sjøørret. Ta gjerne turen til eftang(ølbergholmen er flott) og kjærringvik. Dette er plasser som alltid gir fangst.

Til helgen er det NM i SØ fiske så regn med at det er godt med fiskere rundt om. :

Skitt fiske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ula har fine plasser for fiske. Gjerne Sjøørret. Ta gjerne turen til eftang(ølbergholmen er flott) og kjærringvik. Dette er plasser som alltid gir fangst.

Til helgen er det NM i SØ fiske så regn med at det er godt med fiskere rundt om. :

skitt fiske!

Får holde meg i Ranvika da

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri påstått at det ikke finnes fisk i Ulaområdet, men skrev en fangstrapport fra vårt fiske og slengte på utbyttet andre som fisket samtidig i samme område hadde oppnådd. Jeg skjønte tidlig at det ikke er politisk korrekt å komme med slunkne rapporter her på forumet men jeg er heldigvis ikke politisk korrekt. Dessverre/heldigvis (stryk det som ikke passer) er det etterhvert andre som også legger ut blanketurer.

Sjøørretfiske har forresten vært relativt bra i år. Fisker helst på kvelden.

Sportsfiskefjorden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var turen unna gjort. Stod noe og fisket med flue innerst i bukta når vi kom, men de ga seg fort, pga sterk vindt tenker jeg. Det ble ufyselig og kaldt, og kun noe få fisk. Det mest spennende vi fikk var denne:

http://www.fotoknudsen.no/archive89/151120...wnntCN4cNiN.JPG?

Endret av Vango
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.