Gå til innhold
Fiskersiden

Kort langetur - Stord, 22. april


f.karlsen
 Share

Recommended Posts

Velkommen til forumet og gratulerer med kjempelanger begge to. :D

Var det rogn/melke i dei eller var dei ferdige med gytinga?

Hei Helge, var nok rogn i dei, ganske mykje og! Her er et bilde av gamlingen som holder opp den eine rognposen.

52406_t.jpg

Fullversjon: http://fiskevatn.no/foto/arkiv/20998/52406.jpg

Husker eg ikkje feil så hadde den største tapt ca 8 - 8,5 kg etter at "sloò" var ute. Magesekken var så og sei tom hos begge to, beisto e svultne no. Du får ta ein tur på sjødn snart! :)

(magasekken var vel vrengt på den største når me fekk den ombord, men likavel ;) )

Endret av f.karlsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du veit å forsyna deg når du er heima..... Eg reknar med at gamlingen vart misunneleg, du har jo dobbel så stor pers som han, etter alle åra han har fiska. Berre hald han på plass vidare framover, Agnar ligg vell ute på godplassen for å fiska på oppfiska fisk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg reknar med at gamlingen vart misunneleg, du har jo dobbel så stor pers som han, etter alle åra han har fiska. Berre hald han på plass vidare framover, Agnar ligg vell ute på godplassen for å fiska på oppfiska fisk....

Gamlingen fekk litt å tygga på der tenker eg :)

Trur eg tredobla persen hans md grei margin her, men kan ikkje mobba han for møkje mtp framtidig båtlåning! :) Får satsa på at han slite med å toppa ditta her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i heite!!! Når jeg endelig får av-virusifisert maskinen min, og kommet meg på forumet igjen er dette det som møter meg?!

Fantastisk bra fangst!! EN av dissse er jo det som driver meg ut på fjorden gang etter gang..!

Bare å bøye seg i støvet og gratulere med fantastiske perser!! :)

Litt av en debut på den harpefiskende dama fra Stavanger.. 30+ FOR F.... Det er det mange her inne som drømmer om gitt!! Gratulerer så mye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laster...
 Share

×
×
  • Opprett ny...

Important Information

By using this site, you agree to our Bruksvilkår.